مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نخستین اردوی تیم ملی موتورکراس دختران برگزار شد

برای اولین بار در تاریخ موتور اسپرت کشورمان اردوی تیم ملی دختران موتور کراس ایران تشکیل شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین اردوی انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی موتور کراس بانوان با حضور شایسته در رقابت های بین المللی با حضور ۷ ورزشکار از ۵ استان طی روزهای نهم و دهم مرداد ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. 

این نخستین دوره از اردوهای آماده سازی تیم های ملی بانوان در رشته‌های موتور اسپرت است که در قالب کلاسها و کارگاه‌های عملی و تئوری برگزار شد. 

فیروزه سید مهدی نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تشکیل این اردو را نقطه شروع حضور قدرتمند و رسمی بانوان موتورسواری کشور در مجامع بین‌المللی خواند و افزود: هر ساله مسابقات قهرمانی کشور بانوان دررشته‌های موتورسواری ریس و کراس به صورت ۶مرحله‌ای برگزار می‌شود و روز به روز شاهد حضور پرشور بانوان در این رشته ورزشی هستیم. در سال‌های اخیر نیز با اعزام بین‌المللی بانوان به مسابقات جهانی با استقبال خوبی از سوی کشورهای دیگر روبرو شدیم. 

او ادامه داد: به منظور استعدادیابی و جذب نخبگان ورزشی در رشته موتور اسپرت از سال گذشته با تشکیل کمیته ای از متخصصان و مربیان ورزشی علی الخصوص در رشته موتور کراس نسبت به آنالیز روند ورزشی بانوان همان  اقداماتی انجام دادیم که در نهایت منجر به دعوت ۷ ورزشکار از سراسر کشور به اردوی تیم ملی کشور شد. 

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا