نمایشگاه بین‌المللی قزوین رفع پلمپ شد

دادستان مرکز استان قزوین از رفع پلمب محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، حسین رجبی با اعلام این خبر اظهار کرد: نظر به عذرخواهی انجام شده توسط مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین و همچنین تعهد اخذ شده در خصوص رعایت ضوابط مقررات شرعی و قانونی عفاف و حجاب و در راستای تحقق منویات مقام‌معظم رهبری در خصوص شعار سال؛ یعنی مهار تورم و افزایش تولید نسبت به صدور دستور رفع پلمب اقدام شد.


بیشتر بخوانید: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین که رویداد موتورسیکلت و دوچرخه را برگزار کرده بود به‌دلیل بی‌حجابی پلمب شد


این مسئول بیان کرد: احیای حقوق عامه و رعایت حقوق شهروندی و انجام قانون و شرع مقدس از اولویت‌های ماست بنابرااین دادستانی در برخورد با متخلفین با اشد مجازات رفتار خواهد کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که سایر دستگاه‌های حاکمیتی نیز بدون کم و کاست به وظایف شرعی و قانونی خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند.

به گزارش ایسنا روز شنبه ۲۰ خرداد دادستان قزوین به علت عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی، پخش موسیقی مبتذل و کشف حجاب در نمایشگاه دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی دستور پلمب محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین را صادر کرده بود.

انتهای پیام/

منبع
ایسنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا