مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفى موتورسیکلت چهار چرخ با پیشرانه مازراتی

به گزارش موتورسيكلت نيوز، در سال ۲۰۰۳، زمانی که موتورسیکلت چهارچرخ ده سیلندر دوج تامهاوک وایپر معرفی شد، نظر بسیاری از منتقدان را به سوی خود جلب کرد. از این دستگاه تنها ۹ نمونه ساخته شد، و همه‌ی نمونه‌ها برای تردد در خیابان ممنوعیت داشتند. این ۹ اسب سرکش، از طریق Neiman Marcus (یکی از معروف‌ترین برند فروش محصولات لوکس)، با قیمت ۵۵۰٫۰۰۰ دلاری فروخته شدند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به این موتورسیکلت علاقه‌مندید، برای شما خبر خوشی داریم.

Lazareth LM847 اینجاست تا شما را به آرزویتان برساند: یک موتورسیکلت عظیم‌الجثه چهارچرخ با موتور V8 مازراتی. این موتور ۸ سیلندر توانايى تولید ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۷ نیوتون متر گشتاور را دارد، که آن را از طریق یک سیستم انتقال قدرت تک سرعته‌ی هیدرولیکی، به وسیله‌ی دو عدد زنجیر به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

هر کدام از بازوهای عقبی، جداگانه حول سیستم انتقال قدرت عقب حرکت می‌کنند، برای همین هر چرخ اجازه حرکت جدا دارد تا موتورسیکلت بتواند در پیچ‌ها به یک طرف خم شود، و در عین حال انتقال قدرت بدون وقفه انجام شود. سیستم تعلیق این موتور در جلو و عقب، طوری طراحی شده که رفتار این موتورسیکلت کاملا شبیه دیگر موتورسیکلت‌های دو چرخ باشد. قطر زیاد لاستیک‌های این موتور با چهارچرخ بودن آن ترکیب شده تا برای این موتور ۴۰۰ کیلوگرمی چسبندگی زیادی ایجاد کند.

نويسنده: كيهان كاميار

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا