مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری انتخابی تیم ملی

 مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی بایک سنتر و انتخابی تیم ملی دوچرخه‌سواری از پایان مسابقات و مشخص شدن نفرات برتر آن خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، میثم رضایی، اظهار کرد: رقابت‌های دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ بایک سنتر، انتخابی تیم ملی در حالی به کار خود پایان داد که نفرات برتر رده‌های جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان مشخص شدند.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۱۱۰ دوچرخه‌سوار با هم رقابت کردند، افزود: رقابت‌های جوانان و پیشکسوتان به صورت همزمان با هم برگزار شد که در بخش جوانان اول شد و دوم و سوم شدند.

مسئول برگزاری این رقابت‌ها عنوان کرد: مسیر این مسابقات ۶۰ کیلومتر بود که از ابتدای میدان جانبازان تا میدان اول کوثر بصورت رفت و برگشت متوالی برگزار شد.

وی بیان کرد: پوریا یعقوبی از البرز، دانیال فرزانه از لرستان و محمدعدنان شاهباز از قزوین به ترتیب در رده‌های اول تا سوم رده سنی جوانان قرار گرفتند.

رضایی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان حسین عسگری از تهران اول شد، محمد رشیدی از البرز دوم شد و بهنام آرین از همدان نیز سوم شدند.

وی با بیان اینکه مهدی آقاکاشی دوچرخه سوار قزوینی عنوان نخست رده سنی امید این مسابقات را کسب کرد، تاکید کرد: علی لبیب از تبریز و امیرحسین فهیم از قزوین نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

این مسئول در پایان یادآور شد: امیر عراقی از البرز، بهروز قاسمیان از گلستان و مرتضی بهرامدخت از کیش نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم رده سنی پیشکسوتان را کسب کردند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا