مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمایشگاه 133 کانتون چین آغاز شد/ به صورت «آنلاین» به این رویداد سفر کنید

وب‌سایت رسمی نمایشگاه کانتون چین هم‌اکنون باز است. در صورتی که حساب کاربری ندارید ابتدا عضو سایت شوید و بعد با تولیدکنندگان درباره محصولات جدید موتورسیکلت به صورت آنلاین صحبت کنید.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بعد از برگزاری نمایشگاه پاییزه کانتون چین حال نوبت به نمایشگاه بهاره رسید که در سه فاز از تاریخ 15 آوریل تا 5 می 2023 در گوانگژو (گوانگجو) چین ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه به شرکت‌کنندگان خدمات آنلاین 24 ساعته خواهد داد. پس بعد از ورود به وب‌سایت رسمی نمایشگاه، می‌توانید از قابلیت‌های درخواست تهیه کالا و برنامه‌ریزی جلسات حضوری استفاده کنید تا بهبود کارایی تهیه کالا داشته باشید.

فعالان حوزه صنعت موتورسیکلت و دوچرخه می‌توانند در فاز اول آن شرکت کنند و با محصولات جدید این حوزه آشنا شوند و برنامه‌ریزی خرید خود را انجام دهند.

این نمایشگاه هر سال در دو نوبت حدودا در اکتبر و آوریل در سه فاز برگزار می‌شود.

برای مشاهده وب‌سایت نمایشگاه کانتون چین اینجا را کلیک کنید.

“نمایشگاه گوانگجو کار خود را در سال ۱۹۵۷ در شهر گوانجو، (با نام سابق کانتون) در مرکز استان گوآنگ‌دونگ آغاز کرد. نمایشگاه گوانجو در آن زمان تنها مکانی بود که خریداران خارجی می‌توانستند به فروشندگان چینی دسترسی پیدا کنند. این نمایشگاه به‌صورت مشترک توسط وزارت تجارت و فرمانداری استانی گوآنگ‌دونگ ایجاد شد. مدیریت و سازماندهی این نمایشگاه توسط مرکز تجارت خارجی چین انجام می‌شود. نمایشگاه گوانجو با هدف شکستن ممنوعیت‌ها و تحریم‌های دولت‌های کاپیتالیستی و پیدا کردن منابع جدید برای گسترش تجارت خارجی در دهه ۱۹۵۰ راه‌اندازی شد؛ دهه‌ای که در آن دولت چین تنها با ۲۰ کشور روابط معمولی دیپلماتیک داشت و ۸۰ درصد تجارت خارجی چین با کشورهای سابقا سوسیالیستی انجام می‌شد. چین در آن زمان به گام برداشتن در جاده‌ای به سمت تجارت جهانی نیاز داشت. گوانجو برای موقعیت جغرافیایی ایده‌آلش در نزدیکی به ماکائو و هنگ‌کنگ و رابطه تاریخی و فرهنگی خوبش با کشورهای دیگر برای به راه‌اندازی این نمایشگاه انتخاب شد. گوانجو محلی است که صنایع تولیدی چین در این بخش از کشور متمرکز شده‌اند؛ همین موضوع تاثیر به سزایی در جذابیت این رویداد تجاری داشته است.

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره نمایشگاه کانتون چین اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Cantonfair
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا