مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

همکاری مشترک گروه «مپنا» و «بهمن» در حوزه باتری سوآپ موتورسیکلت‌های برقی

مدیران عامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا و گروه بهمن در تاریخ دوشنبه ۸ اسفندماه ١۴٠١ زمینه‌های همکاری در استفاده از پلتفرم باتری سواپ موتورسیکلت برقی را بررسی کردند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مپنا، در ابتدای این جلسه که با حضور قائم مقام شرکت مکو، معاون برقی‌سازی شرکت مکو، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه گروه بهمن و مدیر مهندسی شرکت ایران دوچرخ (زیر مجموعه گروه بهمن) برگزار شد، علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن درباره فعالیت‌های این گروه در حوزه موتور سیکلت‌های برقی توضیحاتی را ارائه داد و آمادگی خود را برای همکاری با گروه مپنا در زمینه پلت‌فرم باتری سواپ اعلام کرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم همکاری‌های دوجانبه، نقطه نظرات فنی خود را در زمینه الکتریکال و مکانیکال در طراحی سیستم باتری اعلام کرد و تداوم جلسات برای رسیدن به نتایج مطلوب را حائز اهمیت دانست.


بیشتر بخوانید:


مدیر عامل شرکت مکو نیز ضمن تحلیل و بررسی مدل‌های مختلف همکاری اذعان داشت: سنجش مسائل مربوطه برای انتخاب مدل نهایی در جهت پیشبرد همکاری دوجانبه مسئله مهمی است که کارگروه مشترک باید آن را پیگیری کند.

رفان در ادامه ابراز امیدواری کرد که با تحلیل جزئیات فنی این پروژه، گروه مپنا با همکاری گروه بهمن بتوانند در حوزه باتری سواپ خدمات بهتری را ارائه دهند.

در پایان جلسه توافق شد بر اساس مصوبه کارگروه فنی مشترک در بازه زمانی مشخصی، مرکز برقی‌سازی شرکت مکو کار روی سیستم پک باتری، زیرساخت شارژ متناسب با آن، سیستم هوشمند و سرور بالادست را در دستور کار قرار داده و شرکت ایران دوچرخ به عنوان زیرمجموعه گروه بهمن نیز کار طراحی و ساخت موتور سیکلت برقی را تا ارائه نسخه اولیه دنبال کرده و پس از آن مراحل تست، استانداردسازی و تولید انبوه مورد بررسی جدی قرار گیرد.

سپس مدیران دو مجموعه از ایستگاه باتری سواپ موتور سیکلت برقی مستقر در شرکت مکو بازدید کردند. در این بازدید، فرآیند تعویض باتری موتور سیکلت برقی به طور کامل انجام شد. همچنین نرم‌افزار باتری سواپ که توسط مهندسین مرکز کسب‌وکار برقی‌سازی، توسعه داده شده، مورد بررسی قرار گرفت و نحوه ارتباط این نرم‌افزار با ایستگاه شارژ باتری سواپ و سرورهای مستقر در شرکت مکو برای حاضرین تشریح شد.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مکو (مپنا)
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا