مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

گروه «مپنا» و «بارز» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیران عامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) و گروه صنعتی بارز در تاریخ یکشنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور مهندس حیدری، قائم مقام مدیر عامل و دکتر دمشقی، معاون برقی‌سازی شرکت مکو، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مپنا، به موجب این تفاهم‌نامه که عبارت است از “همکاری فنّ‌آورانه در زمینه طراحی و توسعه تایرهای ویژه خودروهای الکتریکی”، توسعه‌ همکاری‌های متقابل، تبادل تجربیات و بهره‌برداری از توانمندی، امکانات صنعتی، فنی و علمی، بین شرکت مکو و گروه صنعتی بارز مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه مدیرعامل گروه صنعتی بارز خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب‌های روزافزون ناشی از آلودگی هوا، راهکار گروه مپنا در جهت توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی بسیار حیاتی به‌نظر می‌رسد.، به همین خاطر گروه صنعتی بارز با وجود همکاری‌های گذشته، بیش از پیش آمادگی هرگونه همکاری در راستای پیشبرد اهداف گروه مپنا را دارد و مرکز تحقیقات ما با بیش از ۱۰۰ نفر نیروی اجرایی_تخصصی آماده کمک به این امر مهم هستند.

مهندس میرزایی با تاکید بر این موضوع که گشتاور و شتاب متنوع خودروهای برقی چالش‌های تازه‌ای در طراحی تایرها ایجاد کرده و لازم است با استحکام و مقاومت متفاوتی تولید شوند اعلام کرد مجموعه ما آمادگی کامل برای انجام تست‌های متوالی تا رسیدن به نتیجه مطلوب را دارد.

دکتر رفان، مدیر عامل شرکت مکو ضمن تشکر از مهندس میرزایی و همکارانشان بابت تمایل به همراهی مپنا در این مسیر خطیر و با تاکید بر اهمیت موضوع برقی‌سازی برای مپنا به عنوان مسئولیت اجتماعی و وظیفه ملی، ابراز امیدواری کرد که مپنا با کمک شرکت‌های دیگر بتواند خدمات بهتری را در راهی که در آن قدم گذاشته، ارائه دهد.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه طرفین متعهد می‌شوند در تمام موضوعات فنی، تخصصی و اجرایی به‌عنوان یک شخص حقوقی معتمد برای طرف دیگر عمل کرده و تمام تجارب و امکانات فنی، تکنیکی و مهارت‌هایی که به‌طور معمول برای ارائه بهتر خدمات، مورد نیاز است در حد توان خود فراهم نمایند.

همچنین طرفین تعهد می‌نمایند به تعداد کافی نیروی کارشناس و متخصص برای انجام وظایف و تعهدات محوله در این تفاهم‌نامه را در حد توان خود فراهم ‌نمایند. هر دو طرف ضمن تاکید بر ایجاد شرایط لازم جهت بازدید و استفاده کارشناسان طرفین از مراکز و واحدهای تابعه در راستای موضوع تفاهم‌نامه متعهد شدند این شرایط را در جهت اهداف فوق مهیا کرده و در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مشترک مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه، همکاری لازم را اعمال نمایند.

همچنین بر اساس تفاهم‌نامه مذکور، شرکت مکو آمادگی خود را در جهت بررسی ابعاد فنی موضوع با همکاری و مشارکت شرکت بارز طی توافقات کتبی و تشکیل کارگروه فنی مشترک نسبت به توسعه تایرهای ویژه خودروهای الکتریکی و انجام تست‌های مربوطه با هدف بهبود کیفیت تایرهای تولیدی هدف اقدام لازم را به عمل آورد.

در همین راستا امکان استفاده از پیست و انجام تست‌های مورد نیاز جهت تست خودروهای الکتریکی تولیدی را در اختیار شرکت مکو قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مپنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا