مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آموزش بیش از شش هزار موتورسوار در شهرستان مرند 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرند گفت: امسال بیش از شش هزار نفر از راکبان موتورسیکلت با مشارکت پلیس راهور در این شهرستان آموزش دیده اند

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ کاظم زاده؛ رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مرند گفت: دوره های آموزش و آزمون رانندگی موتورسیکلت سواری در روستاهای حاشیه راه به مدت ۳۰ جلسه برگزار شده و بیش از شش هزار نفر موتور سوار آموزش دیده اند.

وی همچنین از برگزاری دوره آموزش ایمنی و ترافیک برای دانش آموزان ابتدایی روستاهای حاشیه راه ها خبر اد و افزود: این دوره های آموزشی در ۱۰ مدرسه روستاهای اوردکلو، بناب، یالقوزآغاج و کشکسرای برگزار شده و سه هزار نفر از دانش آموزان این مناطق از این آموزش ها بهره مند شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرند تامین امنیت عابران و رانندگان را امری مهم دانست و تصریح کرد: ۱۵۰ کیلومتر از راه های اصلی و ۷۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان هم خط کشی شده است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا