مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فروش ۷۷۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در قم با دستور قضایی

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: با برگزاری دو مرحله مزایده ۱۰۰ درصد موتورسیکلت‌های توقیفی به میزان ۷ هزار و ۷۰۰ دستگاه و به قیمت کارشناسی شده از سوی کارشناسان رسمی دادگستری به شرکت‌های اسقاط مجاز از سراسر کشور واگذار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از همشهری، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با دستور قضایی معاونت پایش و توسعه منابع بنیاد تعاون فراجا با همکاری پلیس راهور اقدام به شناسایی موتورسیکلت‌های توقیفی غیرقابل شماره‌گذاری، اوراقی، رسوبی و اسقاطی کردند.

وی افزود: با برگزاری دو مرحله مزایده ۱۰۰ درصد موتورسیکلت‌های توقیفی که تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ توقیف شده بودند به میزان ۷ هزار و ۷۰۰ دستگاه و به قیمت کارشناسی شده از سوی کارشناسان رسمی دادگستری به شرکت‌های اسقاط مجاز از سراسر کشور واگذار شد.

رئیس کل دادگستری استان قم بیان کرد: همچنین دستور استرداد وجه موتورسیکلت پس از تائید دادستان و پلیس راهور استان به مالکین که مراجعه می‌کنند، صادر شد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا