مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در آينده نزديك خريد و فروش موتورسيكلت و لوازم یدکی بيشتر اينترنتى خواهد شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، امروزه سايت‌هايى مانند (ديجى كالا) در ايران و يا (على بابا) در كشور چين، همه نوع كالايى را به صورت مجازى مى‌فروشند. ازاین‌رو، در آينده نزديك در ایران نیز به خاطر: اجاره بالاى فروشگاه‌هاى تجارى، خواب سرمايه در ملك تجارى، بالا بودن قيمت ملك تجارى، ترافيك شهرها و كمبود جاى پارك در شهرها و… پيش‌بينى مى‌شود در آينده، ملك‌هاى تجارى فقط در حد چند نمايشگاه مركزى (متعلق به شركت‌ها) براى نمايش محصولات خود باقى بمانند و فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی از جمله برای موتورسیکلت ایجاد و گسترش یابد!

حال همان‌طور که ملاحظه کردید با ورود (اسنپ) در ايران و (اوبر) در كشورهاى غربى، چه شوكى به صنف آژانس‌ها و تاكسى‌ها وارد شد! حال چیزی که جوانان فعال در صنعت موتورسیکلت باید به آن توجه بیشتری داشته باشند، این است که بعضى اتفاق‌ها و تغييرها تدريجى پيش مى‌آيد و بعضى تغييرات خيلى سريع رخ مى‌دهد. ازاین‌رو، صنعت موتورسیکلت نياز به هوشیاری بیشتر، خلاقيت‌ها و نوآورى‌هاي جدید دارد كه با فكر، انگيزه و همت جوانان امروزى قابل دستيابى است! همچنين مناسب است كه پيشكسوتان نيز با تجربه و سرمايه خود به‌خاطر فرزندان، نسل‌هاى آينده، مسئوليت اجتماعى و حتى آينده خودشان از فكرهاى نو حمايت كنند!

درنتيجه نیاز است فعالان صنعت موتورسیکلت تا دير نشده، روش‌های نوین بازاریابی و فروش را فرا گرفته و از امروز به فکر پایگاه‌های مجازی برای کسب‌و‌کار خود باشند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا