مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یکصد و سی و دومین نمایشگاه کانتون چین به‌طور مجازی در 15 اکتبر افتتاح می‌شود

در مقایسه با جلسات قبلی، این جلسه دارای مقیاس نمایشگاهی بزرگ‌تر، زمان خدمات طولانی‌تر و عملکردهای آنلاین کامل‌تر است که یک پلتفرم با شرایط آب و هوایی برای همسان‌سازی تجاری به خریداران در سراسر جهان ارائه می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، روابط عمومی نمایشگاه کانتون اعلام کرد: شرکت‌های نمایشگاهی با کیفیت در صنایع مختلف بهترین تولیدات آنلاین چین را نشان می‌دهند که انتخاب‌های بیشتری را برای خریداران ارائه می‌دهد.

از 15 اکتبر تا 24 اکتبر، غرفه‌داران و خریداران می‌توانند در وب‌سایت رسمی آن شرکت کنند. از 24 اکتبر تا 15 مارس 2023، به‌جز پخش مستقیم و زمان‌بندی قرار، همه عملکردهای دیگر در دسترس خواهند بود. یافتن محصولات، ملاقات با غرفه‌داران و استفاده از فرصت‌های بیشتر برای خریداران راحت خواهد بود.

عملکرد جستجو بهینه شده است و خریداران می‌توانند غرفه‌داران را با توجه به بازارهای صادراتی خود فیلتر کنند. تعدادی از عملکردهای جدید در ارتباطات فوری ایجاد شده‌اند تا شبکه‌های راحت‌تر و هماهنگی تجاری کارآمدتر را فراهم کنند. ما صمیمانه از دوستان جامعه تجاری جهانی دعوت می‌کنیم تا برای فرصت‌های بیشتر، همکاری متقابل و نتایج برد-برد در این نمایشگاه به‌صورت آنلاین شرکت کنند.

برای ورود به سایت نمایشگاه اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
کانتونموتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا