مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ غلامرضا صدفی: مدارس برای موتورسیکلت‌های دانش‌آموزان جایگاه پارک درنظر نگیرند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: یکی از مشکلات که در حال حاضر در قم در بحث فرهنگی‌سازی وجود دارد مسئله حضور دانش آموز با موتورسیکلت در مدارس است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از دانا، سرهنگ غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در میزگرد ضرورت فرهنگ سازی استفاده از وسال نقلیه شخصی در بین خانواده ها که در دفتر قم فردا، برگزار شد با اشاره به مسئله حضور دانش آموز با موتورسیکلت در مدارس اظهار داشت: ما به راحتی می بینیم که در مقابل مدارس برای موتورسیکلت دانش آموزان دبیرستان و حتی راهنمایی که بیشتر آنها گواهینامه هم ندارند جایگاه موتور ایجاد می کنند. وقتی دانش آموزی که گواهینامه ندارد من معلم و مدیر نباید برای او امکانات در نظر بگیرم. البته باید به این مسئله اشاره کنیم که اگر آموزش و پرورش هم این امکانات را ایجاد نکند دانش‌آموز موتورسیکلت خود را در جای دیگر پارک می‌کند. اما این فرهنگ هنوز برای ما جا نیفتاده است حداقل برای این سن، خانواده و یا نهاد نگذارد این فرد از موتورسیکلت استفاده کند و یا او را محدود کنند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
دانا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا