مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس اتحادیه تعمیرکاران موتورسیکلت: 20‌ درصد از کالاهای موجود در بازار تقلبی است

مصطفی صفرخانی ادامه داد: بارها این مکان‌ها را کشف و به اطلاع مراجع تصمیم‌گیر رسانده‌ایم؛ اما همچنان بسیارند کالاهای تقلبی و بی‌کیفیتی که در بازار به فروش می‌رسند. باید ناظران و مراجع اجرایی سریع‌تر و دقیق‌تر عمل کنند. در حال‌حاضر ۲۰‌درصد از کالاهای موجود در بازار تقلبی است و این‌درصد برای جان افراد بسیار گران تمام می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، مصطفی صفرخانی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران درخصوص تولید لوازم یدکی تقلبی بیان‌کرد: تولیدات داخلی خوب، با کیفیت و با استانداردهای لازم در کشور وجود دارد. برندهای معتبری که با تمامی کاستی‌ها و مشکلات تولید، همچنان مقاومت کرده و سعی دارند بهترین باشند؛ اما در کنارشان متاسفانه افراد سودجویی هستند که در مکان‌های زیر‌زمینی و دور از شهر با برچسب برندهایی که سال‌هاست در تولید نقش ندارند، تولیدات تقلبی خود را روانه بازار می‌کنند. لوازمی که گاهی منجر به مرگ و یا نقص عضو افراد می‌شوند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران درخصوص ارزیابی‌های مالیاتی این سازمان بیان‌کرد: تصمیمات یک‌طرفه و بدون‌مشورت سازمان امور مالیاتی خلاف جهت اشتغال‎زایی حرکت می‌کند. در جایی‌که رهبر کشور بر اشتغالزایی تاکید دارد، سازمان برعکس عمل می‌کند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
دنیای اقتصاد
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا