خبر مهم

آشنایی با «انجمن صنعت موتورسیکلت بریتانیا» در جهت الگوسازی برای ایران + اسناد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

محمدعلی نژادیان: اگر انجمن صنعت موتورسیکلت ایران طی دو دهه گذشته با آگاهی بیشتری پیش می‌رفت و حداقل برنامه‌ انجمن‌های صنعت موتورسیکلت دنیا را بررسی می‌کردند، الان به‌جای پسرفت، پیشرفت بسیار زیادی داشتیم. ازاین‌رو، هر چند دیر شده ولی برای شروع، برنامه انجمن صنعت موتورسیکلت بریتانیا را بررسی و در این خبر به آن پرداخته‌ام تا بلکه بتواند در ایران نیز مثبت واقع شود. امیدوارم طی چند روز آینده مونتاژکنندگان موتورسیکلت ایران افراد جوان، با انگیزه، تحصیل کرده، سالم و صادق را برای هیات مدیره انجمن صنعت موتورسیکلت ایران انتخاب کنند تا علاوه بر تغییر ساختار فعلی، مجدد در آینده شاهد عملکردی مانند گذشته نباشیم.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از سایت انجمن صنعت موتورسیکلت بریتانیا، این انجمن به‌عنوان یک هوش اقتصادی و هوش بازار، بیش از 90 درصد از عرضه این صنعت را نمایندگی می‌کند. از تولیدکنندگان و واردکنندگان دوچرخ برقی (PTWs) تا سایر وسایل‌نقلیه رده (L)، تامین‌کنندگان لوازم جانبی و قطعات و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مرتبط را حمایت می‌کند.

این انجمن که مستقر در کاونتری است، از نزدیک با اعضا و طیف گسترده‌ای از سهامداران مانند دولت و آژانس‌های آن، پلیس، مطبوعات و سازمان‌های ایمنی جاده‌ای برای ترویج، حفاظت و گسترش صنعت رده L بریتانیا همکاری می‌کند.

 این انجمن و پیشینیانش در طول عمر خود برای همگام شدن با تغییرات در صنعت و پیش‌بینی تحولات آینده تکامل یافته‌اند.

 با چالش‌های حمل‌ونقل امروزی از جمله ایمنی کاربر، جاده‌های شلوغ و کاهش کیفیت هوا، این انجمن سخت با دولت ملی و محلی و سایر طرف‌های ذینفع کار می‌کند تا اطمینان حاصل کند که وسایل‌نقلیه رده L به‌دلیل کارایی و کاربردی بودنشان شناخته می‌شوند و جزء لاینفک برنامه‌ریزی حمل‌ونقل هستند.

 انجمن توسط هیئت مدیره اداره می‌شود که توسط اعضا منصوب یا انتخاب می‌شوند و در چارچوب اساسنامه فعالیت می‌کنند.

The Motorcycle Industry Association

برای آشنایی بیشتر با وسایل‌نقلیه رده (L) اینجا را کلیک کنید.


فهرست کلی مطالب

  • مزایای پیوستن به انجمن صنعت موتورسیکلت بریتانیا
  • انجمن برای چه کسانی فعالیت می‌کند؟
  • خدمات انجمن صنعت موتورسیکلت بریتانیا
  • برنامه خرید با اطمینان انجمن
  • برنامه نخبگان موتورسوار
  • ابتکارات انجمن
  • برنامه اقدام مشترک

برای مشاهده سایت انجمن صنعت موتورسیکلت بریتانیا اینجا را کلیک کنید.

مزایای پیوستن به انجمن صنعت موتورسیکلت بریتانیا

اگر در بخش عرضه دنیای دو چرخ برقی (PWT) فعالیت می‌کنید، مزایای زیادی برای عضویت وجود دارد که برای همه شرکت‌هایی که در بخش عرضه این صنعت فعالیت می‌کنند راه باز است. انجمن از طرف اعضای خود سخت کار می‌کند تا شرایط مناسب برای تجارت و رشد پایدار بازار را ایجاد کند. از آنجایی که انجمن انتفاعی نیست، از تمام حق عضویت‌ها برای حفاظت و توسعه صنعت استفاده می‌شود. عضویت می‌تواند در هزینه‌ها و زمان صرفه‌جویی کند و تضمین کند که کسب‌وکار شما به روز نگه داشته می‌شود و برای فرصت‌ها و چالش‌های بازار آماده می‌شود.

مزایا برای کسب‌وکار شما عبارتند از:

1- نمایندگی: لابی‌گری و مشارکت با سازمان‌های دولتی و گروه‌های ذینفع کلیدی مانند (DVSA ،DVLA ،DfT ،TfL) دفتر شهردار لندن، پلیس و در اروپا از طریق انجمن صنعت موتورسیکلت اروپا (ACEM).

2- هوش بازار: هوش بازار منحصربه‌فرد برای اطلاع‌رسانی تصمیمات تجاری

3- پشتیبانی فنی: منبعی ارزشمند از اطلاعات فنی و راهنمایی، از جمله اطلاعات و به‌روزرسانی‌ها در مورد انحراف از یورو 5، تأییدیه نوع خودروی جدید بریتانیا (WVTA) و علامت‌گذاری انطباق ارزیابی‌شده در بریتانیا (UKCA & UK (NI)) و همچنین کمک و راهنمایی

4- موتورسیکلت لایو: دسترسی ترجیحی به Motorcycle Live، نمایشگاه صنعت و بزرگ‌ترین نمایشگاه موتورسیکلت سالانه بریتانیا

5- شبکه‌سازی: شبکه‌سازی اعضا برای ایجاد ارتباطات تجاری ارزشمند

6- ثبت برندها/ مدل‌های جدید: مشاوره و پشتیبانی تخصصی برای راهنمایی شما از طریق آوردن محصول به بریتانیا و ثبت این موارد

7- نشست‌ها و رویدادها: مجموعه‌ای از جلسات و رویدادهای اعضا برای تبادل دانش و ایجاد روابط در هر بخشی که در آن فعالیت می‌کنید.

8- کمپین‌ها: فرصت‌هایی برای مشارکت مستقیم و تعامل با صنعت در کمپین‌ها و ابتکارات

9- خط کمک مشاوره حقوقی: یک خط کمکی که راهنمایی و پشتیبانی رایگان در تمام جنبه‌های قانون تجارت، از متخصصان مستقل و واجد شرایط ارائه می‌دهد.

انجمن برای چه کسانی فعالیت می‌کند؟

شرکت‌های عضو انجمن از رهبر بازار تا استارت‌آپ‌ها را شامل می‌شوند و عبارتند از:

اعضای سازنده: کسانی که در ساخت یا مونتاژ (در انگلستان یا جاهای دیگر) موتورسیکلت، اسکوتر و موپد مشغول هستند یا کسانی که آن‌ها را به بریتانیا وارد می کنند.

اعضای عمومی: تامین‌کنندگان لوازم جانبی و قطعات؛ شرکتی که در ساخت، مونتاژ، توزیع، واردات یا صادرات قطعات، اجزا و لوازم جانبی (از جمله لباس و تجهیزات حفاظتی) برای صنعت دوچرخ و موتورسواران آن‌ها مشغول است.

ارائه‌دهندگان خدمات: یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات به صنعت، به‌عنوان مثال، بیمه، مالی، تدارکات

همکاران: همکاران مرتبط، از جمله خرده فروشان

رویداد، بازاریابی و روابط عمومی: به‌ویژه برای رسانه‌ها، آژانس‌های بازاریابی و روابط عمومی که برای اعضا و صنعت کار می‌کنند.

خدمات انجمن صنعت موتورسیکلت بریتانیا

هوش اقتصادی

این انجمن منبع اطلاعات منحصربه‌فرد بازار صنعت مربوط به فروش (ثبت‌نام) موتورسیکلت در انگلستان است. اعضا به‌روزرسانی‌های ماهانه و دسترسی به طیف گسترده‌ای از گزارش‌های سفارشی را دریافت می‌کنند. علاوه‌براین، می‌توان انواع گزارش‌ها و مطالعات مفید را در اختیار اعضا قرار داد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید اینجا پیدا کنید.

در پنجمین روز کاری ماه، گزارش آمار مطبوعات منتشر می‌شود که داده‌ها به‌صورت رایگان در دسترس همگان است.

اطلاعات و راهنمایی

انجمن صنعت موتورسیکلت قابل اعتماد و مرکزی در ابن صنعت است که به طیف گسترده و منحصر‌به‌فردی از اطلاعات و خدمات دسترسی دارد.

ما همیشه خوشحالیم که به اعضا در مورد نیازهای اطلاعاتی آن‌ها کمک می‌کنیم و اگر آنچه را که لازم است نداریم، معمولاً می‌دانیم که کجا می‌توان آن را پیدا کرد. این می‌تواند زمان زیادی را در تحقیق روی میز صرفه‌جویی کند.

ما به اعضا مشاوره تخصصی در تعدادی از زمینه‌ها، به‌ویژه در عرصه سیاسی، حقوقی و فنی ارائه می‌دهیم و همچنین در پشتیبانی از فروش موتورسیکلت جدید کمک می‌کنیم.

اطلاعیه تغییرات در قوانین، مقررات و سایر عوامل خارجی یک سیستم هشدار اولیه را ارائه می‌دهد و توصیه‌های ارائه شده به اعضا اطمینان می‌دهد که چگونه از قبل برنامه‌ریزی کرده و با هر گونه مشکل روبه‌رو می‌شوند.

این انجمن همیشه خوشحال است که با تأیید حقایق، ارائه قیمت‌ها و اطلاعات بازار و ترویج محصولات و ابتکارات اعضا که با طرح‌های انجمن همسو هستند، به اعضا در روابط عمومی کمک کند.

خط مشاوره حقوقی

عضویت انجمن دسترسی رایگان به خدمات پشتیبانی قانونی را فراهم می‌کند. یک خط مشاوره پشتیبانی و راهنمایی عملی را برای اطمینان از اجرای تعهدات به‌عنوان یک کارفرما تحت قوانین بریتانیا ارائه می‌دهد. مشاوره واضح و رایگان در مورد موضوعات حقوقی مانند قانون شرکت، قانون تجارت، قانون استخدام، قانون اروپا و مالیات ارائه می‌شود.

اخبار و ارتباطات

از طریق ارتباطات اعضا، خبرنامه‌ها و از طریق لینکدین و توییتر، آخرین توصیه‌ها/ راهنمایی‌های تجاری، به روزرسانی‌های صنعت و اطلاعات مربوط به تمام جنبه‌های صنعت خود را به شما ارائه می‌دهیم.

نمایندگی

این انجمن توسط دولت به‌عنوان صدای بخش موتورسیکلت در نظر گرفته می‌شود. هنگام کار با انجمن، دولت و سازمان‌های آن می‌توانند مطمئن باشند که دیدگاهی کامل در نظر گرفته شده از این بخش و نیازهای آن دریافت می‌کنند. با افزایش تعداد عضویت، اختیارات انجمن نیز افزایش می‌یابد.

انجمن همیشه قبل از این‌که موقعیتی را تشکیل دهد از طریق مشورت با اعضا برای درک تأثیرات و الزامات همکاری نزدیک دارد.

انجمن پروژه‌ها و جلسات بسیاری را در داخل دولت رهبری و مشارکت می‌کند و گروه‌های سهامداران کلیدی بریتانیا به‌عنوان مثال. DfT DVLA، DVSA ،TfL و همچنین از طریق بدنه صنعت سراسر اروپا، ACEM.

روابط با مقامات کلیدی دولتی به‌طور مداوم توسعه می‌یابد تا اطمینان حاصل شود که صنعت دوچرخ برقی در نظر گرفته شده و در سیاست‌گذاری گنجانده شده است.

قانون گذاری

ما در یک صنعت بسیار قانونی فعالیت می‌کنیم. از مسائلی مانند تأیید نوع، ترتیبات، دستورالعمل‌های تجهیزات حفاظت شخصی و گواهینامه رانندگی گرفته تا پیامدهای ناخواسته سایر قوانین به ظاهر نامرتبط، تیم انجمن نماینده اعضا است و از منافع صنعت محافظت می‌کند.

اعضای انجمن به‌روزرسانی‌هایی را در مورد تغییرات پیشنهادی در قوانین و/ یا الزامات فنی دریافت می‌کنند و یک سیستم هشدار اولیه را با مشاوره در مورد نحوه برنامه‌ریزی و آمادگی برای تغییرات ارائه می‌دهند.

پشتیبانی فنی

انجمن اینجاست تا با مشاوره و راهنمایی فنی از اعضای خود حمایت کند. برخی از مسائلی که در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کنیم عبارتند از:

  • مقررات UNECE 22-06 – کلاه‌های محافظ
  • فرآیند انطباق ارزیابی شده انطباق بریتانیا (UKCA) و ایرلند شمالی (UKNI).
  • تأییدیه موقت نوع خودرو (WVTA) و فرآیندهای جامع WVTA و فرآیندهای WVTA UK/NI
  • معرفی سوخت E10 به بازار انگلستان

اعضا به‌روزرسانی‌های به‌موقع در مورد این مسائل و پشتیبانی یک به یک، در صورت نیاز، با متخصص فنی ما دریافت می‌کنند.

با اطمینان خرید کنید

برنامه خرید با اطمینان انجمن برای ایجاد آرامش‌خاطر برای مشتریانی که یک موتورسیکلت، اسکوتر یا موتورسیکلت جدید تولید یا وارد شده توسط یکی از اعضای انجمن خریداری می‌کنند، ایجاد شده است.

یک آئین‌نامه عملکرد حداقل استانداردهایی را که مشتریان در هنگام خرید ماشین جدید باید انتظار داشته باشند و همچنین پشتیبانی پس از فروش ارائه شده را تعیین می‌کند. آیین‌نامه عملکرد انجمن هسته اصلی برنامه خرید با اطمینان است و اعضای ما با مشارکت خود، حرفه‌ای بودن و تعهد خود را به رضایت مشتری، قبل و بعد از فروش نشان می‌دهند.

این تضمین می‌دهد که: موتورسیکلت‌ها، اسکوترها و موپدها بررسی‌های ایمنی مناسب را دریافت کرده‌اند، برای هدف مناسب هستند و با انتظارات تعیین شده از طریق تبلیغات پیش فروش مطابقت دارند. تولیدکنندگان و واردکنندگان عضو، تمام تعهدات مندرج در آیین‌نامه عملکرد انجمن را رعایت خواهند کرد. اگر اختلافی رخ دهد، یک فرآیند شکایت وجود دارد که در صورت لزوم، از طریق یک شخص ثالث مستقل به حل اختلاف جایگزین گواهی شده CTSI دسترسی پیدا می‌کند.

آیین‌نامه عمل شامل موارد زیر است:

  • تبلیغات
  • فروش موتورسیکلت نو
  • ضمانتنامه
  • مسئولیت‌های‌ ما
  • رسیدگی به شکایات
  • خدمات مصالحه و داوری

استثناها:

  • آئین‌نامه عملکرد، موتورسیکلت، اسکوتر یا موپدها مستعمل یا هرگونه لوازم جانبی و قطعاتی که پس از خرید دستگاه نصب شده‌اند را شامل نمی‌شود.
  • موتورسیکلت ها، اسکوترها و موپدهای شرکت‌های غیر عضو انجمن.

مزایای خرید از یک عضو انجمن

اعضای انجمن شرکت‌هایی هستند که به شهرت خود و کل صنعت اهمیت می‌دهند. آن‌ها به محصولات و برندهای خود افتخار می‌کنند و اهمیت ارائه بهترین تجربه ممکن، قبل و بعد از فروش را به مشتریان خود می‌دانند.

شرکت‌های عضو، فرآیندهای تثبیت شده خود را دارند که بسیاری از آن‌ها فراتر از حداقل استانداردهای تعیین شده در آیین‌نامه عملکرد انجمن هستند.

همه آن‌ها متعهد به استانداردهایی هستند که برای اطمینان از این‌که در صورت بروز مشکل، شکایات جدی گرفته شده و به سرعت و منصفانه به‌عنوان بخشی از یک فرآیند مستقل و تایید شده رسیدگی می‌شود.

انجمن متقاعد است که آیین‌نامه عملکرد آن به اندازه کافی جامع است و اعضای تولیدکننده به تعهدات خود پایبند خواهند بود و شما را قادر می‌سازد تا محصولات آن‌ها را با اطمینان کامل خریداری کنید.

اگر شکایتی دارید

بسته به این‌که سازنده/ واردکننده موتورسیکلت، اسکوتر یا موپد شما عضو انجمن باشد، گزینه‌های مختلفی در دسترس شما قرار دارد.

 اعضای انجمن با اطمینان خرید می‌کنند دوره‌های اقدام دیگری را ارائه می‌دهد که مسائل را به سرعت، آسان، کم‌هزینه حل می‌کند و در صورت لزوم، مسائل را به یک نتیجه قانونی الزام‌آور می‌رساند.

 شکایت اولیه شما باید به‌صورت کتبی به فروشنده‌ای که موتورسیکلت را از آن خریده‌اید (که با او رابطه قراردادی دارید) ارسال شود. اگر موضوع مورد رضایت شما حل نشد باید با سازنده موتورسیکلت خود مکاتبه کنید.

اگر باز هم راضی نیستید، ممکن است تصمیم بگیرید که شکایت خود را به خدمات آشتی ملی (NCS) ارجاع دهید که توسط CTSI برای ارائه حل و فصل اختلافات جایگزین (ADR) تأیید شده است. NCS مستقل و بی‌طرف است و خدمات ADR ارائه شده رایگان است.

در صورت ناموفق بودن فرآیند سازش، می‌توانید موضوع را به داوری ببرید، داوری بررسی می‌کند و رأیی صادر می‌کند که از نظر قانونی برای همه طرف‌ها الزام‌آور است.

برای ارجاع یک شکایت به سرویس حل اختلاف جایگزین، از وب سایت سرویس آشتی ملی دیدن کنید.

رویه کامل شکایات، سازش و داوری را از اینجا دانلود کنید.

حقوق قانونی شما تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و شما آزاد هستید که هر مسیری را که ترجیح می‌دهید دنبال کنید. مشاوره شهروندان می‌تواند در مورد حقوق قانونی شما مشاوره ارائه دهد.

اگر موتورسیکلت، اسکوتر یا موپد را از شرکتی خریداری کرده‌اید که عضو انجمن نیست و بنابراین در برنامه خرید با اطمینان شرکت نمی‌کند، ممکن است بخواهید از مشاوره شهروندان مشاوره بگیرید یا در صورت نارضایتی با وکیل خود مشورت کنید.

برنامه نخبگان موتورسوار

این برنامه که که توسط انجمن، کارشناسان ایمنی راه و آموزش، ادارات دولتی و سازمان‌های مرتبط ایجاد شده است. هدف از این ابتکار افزایش تعداد سوارکارانی است که آموزش‌های موتورسواری پس از آزمون را انجام می‌دهند و انگیزه سواران برای سوار شدن با ملاحظه نسبت به سایر کاربران جاده و محیط زیست است.

ایمنی جاده همچنان یک چالش بزرگ برای این بخش است، به‌طوری که 20 درصد از کل کاربران جاده‌ای که کشته و زخمی شده‌اند را موتورسواران تشکیل می‌دهند که به نوبه خود تنها 1 درصد از سفرهای جاده‌ای را تشکیل می‌دهند. همان‌طور که وسایل‌نقلیه در جاده‌ها به سمت الکتریکی حرکت می‌کنند، ما همچنین شاهد فشار فزاینده‌ای بر سر و صدا هستیم، نه تنها از جانب موتورسیکلت‌ها، بلکه خودروهای با عملکرد بالا، به همین دلیل است که صنعت و بخش گسترده‌تر گرد هم آمده‌اند تا تمام تلاش خود را برای بهبود ایمنی سرنشینان و تشویق موتورسواران به آگاهی اجتماعی بیشتر انجام دهند.

برای حمایت از طرح آموزشی آموزش نخبگان، Elite Rider Hub راه‌اندازی شده است. این پلتفرم یک “فروشگاه یکپارچه” خواهد بود که در آن سوارکاران می‌توانند اطلاعات و پشتیبانی زیادی را برای بهبود مهارت‌های خود بیابند. هاب حاوی اطلاعات و جزئیات تماس طرح‌های آموزش پس از آزمون سوارکار در سطح ملی، با مشاوره برای سوارکاران، و پیوندهایی به آموزش کتاب است. این امر تشخیص مناسب‌ترین فرصت‌های آموزشی پس از آزمون را برای سوارکاران آسان‌تر می‌کند.

با وجود چنین طیف وسیعی از سازمان‌ها که از این ابتکار حمایت می‌کنند و دانش و تخصص فراوانی را با خود به همراه می‌آورند، هرگز چنین گروه بزرگی وجود نداشته است که بر روی همکاری با یکدیگر تمرکز داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که سوارکاران می‌توانند به راحتی به اطلاعات و خدمات دسترسی داشته باشند، تا موتورسواری و سواری خود را بهبود بخشند و آن‌ها را به کاربران جاده ایمن‌تر تبدیل کند.

تونی کمپبل مدیر عامل انجمن می‌گوید:

به‌عنوان یک صنعت، ما معتقدیم که سوارکاران آموزش دیده بهتر، سوارکاران ایمن‌تر خواهند بود و آموزش پس از آزمون بهترین راه برای رسیدگی به این موضوع خواهد بود. بهبود سابقه ایمنی جاده ما کلیدی برای آینده صنعت خواهد بود. با این حال، این فقط تقصیر راکبان نیست، بنابراین انجمن همچنان به دولت فشار خواهد آورد که چه کاری می‌تواند برای بهبود زیرساخت‌ها، فضای جاده ایمن و آموزش سایر کاربران جاده انجام دهد، ما همچنین خواستار بهبود کمپین‌های آگاهی برای اطمینان از موتورسواران خواهیم بود که بیشتر توسط سایر کاربران جاده مورد توجه قرار گرفته است.

برای دیدن وب سایت نخبگان سوارکار اینجا را کلیک کنید.

ابتکارات انجمن

پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز برنامه اقدام مشترک برای دولت و صنعت، اکنون خوشحالیم که «سفر به مقصدی روشن‌تر» را منتشر می‌کنیم.

نسخه‌ای از سفر به مقصد روشن‌تر را می‌توانید در اینجا بیابید.

«سفر» که موتورسواری و مزایایی را که برای اقتصاد بریتانیا ارائه می‌کند، تأثیر مثبت بر سلامت روانی و جسمی سوارکار، و تأثیر منفی محدود بر محیط‌زیست را مطرح می‌کند، نقش کلیدی ایفا خواهد کرد. زیرا، ما به مشاوره دولت در مورد خروج موتورسیکلت ها و اسکوترهای بدون آلایندگی (رده L) که در ماه های آینده انتظار می رود، پاسخ می دهیم. این سند توسط MAG، موتورسیکلت سلامت روان و ACU نیز پشتیبانی می شود.

مسیر سفرهای فردا

آینده حمل‌ونقل، اعم از شخصی و باری، برای دولت‌های ملی و محلی، صنعت و عموم مردم مورد توجه قرار گرفته است. با افزایش ازدحام و کاهش کیفیت هوا، یکی از چالش‌های بزرگ دولت بریتانیا رسیدگی به این مشکلات است. با در نظر گرفتن این موضوع، ورود سند سیاست جدید انجمن به نام مسیر سفرهای فردا نمی‌‌تواند به موقع باشد. این سند وضعیت کنونی را بررسی می‌کند و مجموعه‌ای از راه‌حل‌های منطقی و قابل اجرا را ارائه می‌دهد که نقش محوری وسایل‌نقلیه سبک موتوری (PLVs)، از جمله موتورسیکلت‌ها و اسکوترها را نشان می‌دهد. بر اساس اصل “وسیله‌نقلیه مناسب برای سفر مناسب”، وسایل‌نقلیه سبک موتوری به‌طور یکپارچه در ترکیب حمل‌ونقل قرار می گیرند، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و حمل‌ونقل عمومی را تکمیل می‌کنند و در جایی که این گزینه‌ها قابل اجرا نیستند، به خود می‌آیند.

می‌توانید یک نسخه PDF از مسیر سفرهای فردا را از اینجا دانلود کنید.

برنامه اقدام مشترک

این همکاری بین انجمن و “Zemo Partnership” برای تسریع حمل‌ونقل تا انتشار صفر است. برنامه اقدام مشترک برای دولت و صنعت است.

سند کامل را از اینجا دانلود کنید.

همزمان با راه‌اندازی برنامه اقدام مشترک دولت و صنعت برای وسایل‌نقلیه سبک با انتشار صفر (PLV) در دوم فوریه، انجمن و Zemo دو جعبه ابزار ارتباطی را برای کمک به سهامداران صنعت و نمایندگان مجلس برای ترویج این طرح و توصیه‌های آن تولید کرده‌اند.

درباره برنامه اقدام مشترک

دولت بریتانیا در طرح کربن‌زدایی حمل‌ونقل: بریتانیای بهتر و سبزتر، انجمن صنعت موتور سیکلت (MCIA) و Zemo Partnership را موظف کرد تا کار بر روی نوآوری در لجستیک شهری و تحرک شخصی را هماهنگ کنند و گام‌های لازم برای ایجاد فرصت‌های ملی و محلی جدید بریتانیا برای صنعت PLV را برای کمک به دولت در تحقق پتانسیل عظیم خود تعیین کنند. این شامل انتشار یک بسته ابزار در اواخر امسال برای کمک به حمایت از مقامات محلی در برنامه‌ریزی و ارائه اقداماتی برای کاهش انتشار کربن از حمل‌ونقل، با درک نقش مهمی که مناطق محلی ایفا خواهند کرد، بود.

به عنوان مدافعان رویکرد وسیله‌نقلیه مناسب برای سفر درست، ما معتقدیم که دسترسی کاربران جاده به انواع راه‌حل‌های حمل‌ونقل که نیاز خاصی را در یک زمان خاص برآورده می‌کند، راه پیش رو است و باید باشد. صنعت PLV، متشکل از وسایل‌نقلیه دو، سه و چهار چرخ سبک، یک کانال ضروری است که از طریق آن دولت می‌تواند به اهداف زیست‌محیطی خود دست یابد و می‌تواند چشم‌انداز خود را برای آینده اکوسیستم‌های حمل‌ونقل شهرهای ما با سرعت بیشتری محقق کند.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
MCIA
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا