مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا برای بهبود عملکرد، منافع صنعت دوچرخ و جامعه «هیات مدیره» خود را تغییر داد/ بنیانگذار «پیاجیو» رئیس جدید شد

دبیر کل انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا: من مشتاقانه منتظر همکاری با «میشل کولانینو» و تیم رهبری جدید ما، شرکای ما در مؤسسات اروپایی و سایر ذینفعان در فضای حمل‌و‌نقل هستم تا اطمینان حاصل کنیم که فرصت‌ها به نفع بخش موتورسیکلت و جامعه استفاده می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM)، انجمن اروپایی تولیدکنندگان موتورسیکلت انتصاب‌های مختلف رهبری ارشد خود را اعلام کرد: میشل کولانینو، مدیر اجرایی استراتژی جهانی محصول، بازاریابی و نوآوری گروه پیاجیو (PIA.MI) و بنیانگذار و رئیس پیاجیو فست فوروارد، رئیس جدید شد.

همچنین انجمن سه معاون رئیس را منصوب کرد که از وی در مأموریت او برای رهبری سازمان در طول دوره دو ساله او حمایت می‌کنند.

معاونان منصوب شده عبارتند از:

  • استفان پیرر، مدیرعامل کی‌تی‌ام (AG) و رئیس در حال خروج انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا
  • دکتر مارکوس شرام، رئیس بی‌ام‌و موتوراد، شعبه موتورسیکلت گروه بی‌ام‌و
  • اریک دی سینز، رئیس یاماها موتور اروپا (N.V)

انتخاب رهبری جدید انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا در جریان مجمع عمومی سالانه در 15 ژوئن 2022 در بروکسل برگزار شد.

میشل کولانینو، رئیس جدید انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا، گفت:

«به‌عنوان رئیس جدید انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا، مایلم به استفان پیرر تبریک بگویم که به مدت پنج سال به طرز درخشانی در این نقش بازی کرده است. همچنین از همکارانم برای اعتماد به پیاجو در این نقش معتبر و چالش برانگیز که با بیشترین تعهد انجام خواهم داد، بسیار سپاسگزارم. من مشتاقانه منتظر همکاری با همه اعضای انجمن برای ارتقای اولویت‌های خود هستم که در چشم انداز 2030+ توضیح داده شده است. به‌عنوان بخشی از این چشم‌انداز، صنعت موتورسیکلت اروپا به کار خود ادامه خواهد داد تا وسایل‌نقلیه نوآورانه و کم کربن را به بازار، برای رفت‌وآمد، اوقات فراغت و تحرک شهری وارد کند. همچنین به‌عنوان بخشی از چشم انداز 2030+، گفت‌وگوهای خود را با نهادهای اتحادیه اروپا تشدید خواهیم کرد و همکاری‌های صنعتی را در زمینه‌های استراتژیک برای آینده تحرک در اروپا مانند اتصال، ایمنی و برق رسانی تقویت خواهیم کرد.»

آنتونیو پرلوت، دبیر کل انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا، گفت:

«استفان پیرر در موقعیت‌یابی انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا برای آینده و تقویت تیم ما در بروکسل کار بسیار خوبی انجام داده است. این در زمانی که تحرک و اکوسیستم‌های صنعتی در اروپا دستخوش دگرگونی‌های سریع و مهمی بودند، ضروری بود و همچنان که این تغییرات ادامه می‌یابد، یک عامل مهم باقی می‌ماند. من مشتاقانه منتظر همکاری با میشل کولانینو و تیم رهبری جدید ما، شرکای ما در مؤسسات اروپایی و سایر ذینفعان در فضای حمل‌و‌نقل هستم تا اطمینان حاصل کنیم که فرصت‌ها به نفع بخش موتورسیکلت و جامعه استفاده می‌شود.»

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
ACEM
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا