مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سومین تور بین‌المللی موتورسیکلت‌ها در سال ۱۴۰۱ وارد ایران شدند

سومین گروه از جهانگردان موتوری در سال جاری و در قالب یک گروه ۱۴ نفری با ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسافرتی از سه کشور اروپایی و از طریق مرز مشترک ایران و ترکمنستان وارد استان خراسان جنوبی شدند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ جهانگردان کشورهای فرانسه، سوئیس و موناکو در قالب تور گردشگری بین‌المللی موتورسیکلت به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با ورود به ایران از جاذبه های مناطق شرقی کشورمان دیدن کردند.

 این گروه 14 نفره با 10 دستگاه موتورسیکلت مسافرتی از سه کشور اروپایی و از طریق مرز مشترک ایران و ترکمنستان وارد استان خراسان جنوبی شدند.

جهانگردان موتورسیکلت سوار با عبور از مناطق شرقی کشور از جاذبه های مسیر خود از جمله استان خراسان جنوبی، منطقه طبس، استان های کرمان و زاهدان بازدید کردند.

این سومین گروه از جهانگردان موتوری هستند که در سال جاری و با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای معرفی بهتر و بیشتر جاذبه های ایران وارد کشورمان می شوند. این گروه پس از اقامت و گردش در استان های یاد شده و آشنایی با فرهنگ و تمدن این مناطق از طریق مرز میرجاوه ایران را ترک کردند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری تسنیم
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا