مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وحید یامین‌پور: از اقدامات فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی حمایت می‌کنیم

مازیار ناظمی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر وحید یامین‌پور معاون امور جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار درخصوص همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاونت جوانان وزارتخانه و نحوه مشارکت فدراسیون و معاونت جوانان موارد متعددی مطرح شد.

مازیار ناظمی عنوان کرد فدراسیون این ظرفیت را دارد که به مناسبت‌های مختلف و در بخش مسابقات ویژه سمن‌ها با معاونت جوانان همکاری داشته باشد و مسابقاتی در بخش های رالی، آفرود و موتورسواری را برای اعضای سمن‌ها برگزار کنیم.

همچنین موضوع آموزش مخاطبان سمن‌ها توسط آکادمی بین‌المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که با استقبال خوب دکتر یامین‌پور همراه شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون و برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی جذابیت زیادی برای مردم دارد و در نقاط مختلف کشور مورد توجه است.

یامین‌پور از پیشنهادات مازیار ناظمی استقبال کرد و قرار شد در مسابقات آینده از سمن‌هایی که علاقه‌مند هستند در این حوزه فعالیت کنند استفاده شود و در رویدادهای فرهنگی و ورزشی فدراسیون حضور پویایی داشته باشند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا