ژست کارآفرینی با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی | محمدعلی نژادیان: باید جلوی افرادی را که ژست کارآفرینی می‌گیرند و با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی آینده و اعتقادات جوانان کشور را نابود می‌کنند و به آن‌ها نسخه می‌دهند که اگر نمی‌توانی مقصر خودت هستی را گرفت. صدا و سیما، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و حکومتی مراقب باشند چه کسانی را چهره معروف می‌کنند و از چه چهره‌های معروفی استفاده می‌کنند. مردم نیز فراموش نکنند که کارآفرین‌نماها؛ طلای بدلی در ویترین اقتصاد هستند.

پیشنهاد عضو شورای شهر تهران برای ایجاد مسیر اختصاصی تردد موتورسواران

موتورسیکلت‌نیوز طرفدار جان جوانان کشور و مخالف هدر دادن منابع ارزی است | تبلیغات شرکت‌های (مونتاژکننده) موتورسیکلت در ایران پذیرفته نمی‌شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد داد که به منظور ساماندهی تردد موتورسیکلت سواران یک مسیر اختصاصی برای آنها در نظر گرفته شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام آقا میری در تذکر صبح امروز خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که در زمان پیک کرونای تهران ،سازمان بهشت زهرا روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ فوتی کرونا و غیر کرونا را شستشو و غسل می داد، گفت: این در حالی است که در حالت عادی سازمان بهشت زهرا روزانه ۱۰۰ الی ۱۵۰ جانباخته را پوشش می داد و در این مدت ۵۰۰ طلبه جهادی به صورت شبانه روزی و بدون چشم داشت به سازمان بهشت زهرا کمک می کردند و اجازه ندادند که حتی یک جنازه بر روی زمین بماند.

وی با بیان این که در بحث ساماندهی موتور سواران کارگروههای مختلفی ایجاد شده که یک کارگروه هم در کمیته عمران شورای شهر ایجاد شد، ادامه داد: این کمیته دستاوردهایی داشته است که ما این پیشنهادات را در معرض نقد صاحب نظران قرار می دهیم.

آقامیری با بیان این که حدود ۴میلیون موتور سیکلت در تهران وجود دارد که برای امرار معاش و یا تردد از آن استفاده می‌شود، گفت: تردد موتور سیکلت سواران موجب ناهنجاری های رفتاری و ترافیکی شده و لازم است که مقرراتی در راستای سهولت تردد و افزایش امنیت آنها با هدف کاهش تصادفات و فوت راکبان آنها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه سیاست ایجاد مسیر تردد موتور سیکلت سواران در پیش گرفته شده، گفت: تجارب سایر کشورها در ساماندهی موتور سیکلت ها با ایجاد مسیر تردد نشان از موفقیت دارد، لذا اختصاص بخشی از سطح ارز معابر بدون جداکننده فیزیکی و تنها با رنگ و علامت خاص به ارز یک متر و ۲۰ سانتی متر پیشنهاد می شود و از صاحب نظران می خواهم که نظرات و پیشنهادات خود را تا آخر فروردین به کمیته عمران شورای شهر ارائه کنند.

انتهای پیام/

موتورسیکلت‌نیوز طرفدار جان جوانان کشور و مخالف هدر دادن منابع ارزی است | تبلیغات شرکت‌های (مونتاژکننده) موتورسیکلت در ایران پذیرفته نمی‌شود.
منبع
ایسنا
موتورسیکلت‌نیوز طرفدار جان جوانان کشور و مخالف هدر دادن منابع ارزی است | تبلیغات شرکت‌های (مونتاژکننده) موتورسیکلت در ایران پذیرفته نمی‌شود.

موسس و مدیرمسئول: دکتر محمدعلی نژادیان

پایگاه خبری موتورسیکلت‌نیوز | اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا