مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افزایش ۴۰ درصدی قیمت موتورسیکلت در بازار / وجود ۱۴۰۰ واحد صنفی فروش موتورسیکلت در تهران

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمد خادم منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت از افزایش ۴۰ درصدی قیمت موتورسیکلت در بازار خبرداد و گفت: هم اکنون استقبال چندانی از خرید موتورسیکلت در بازارصورت نمی‌گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت درباره تکلیف موتورسیکلت‌های هندی که قرار بود به کشور وارد شوند، گفت: هم‌اکنون کارخانه‌ها با مشکل واردات قطعات مواجه هستند که اگر این مشکل مرتفع شود با تولید کافی موتورسیکلت‌های ایرانی نیازی به واردات این محصول نخواهد بود.

خادم منصوری با بیان اینکه ۱۴۰۰ واحد صنفی فروش موتورسیکلت در تهران مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: از این میزان، ۴۵۰ واحد موتور فروش و ۲۰۰ واحد دوچرخه سوار مشغول به فعالیت‌اند و مابقی جزو واحدهای تامین قطعات و تعمیرات این نوع محصول هستند.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت، هم‌اکنون موتورسیکلت‌های تولید ایران به کشور‌هایی همچون عراق و افغانستان صادر می‌شود.

خادم منصوری با تاکید بر اینکه موتورسیکلت برقی دو سالی است که در بازار تولید می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه به علت ضعف در خدمات‌دهی به‌ویژه در زمینه شارژ باتری استقبال چندانی از موتورسیکلت‌های برقی صورت نگرفته است، طرحی برای افزایش گرایش به استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در نظر داریم تا با همکاری دولت در زمینه خدمات پس از فروش این محصول، میزان استقبال از این وسیله مناسب را فراهم کنیم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا