مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یاماها موتور اسکوتر برقی جدید خود را با فناوری تعویض باتری «گوگورو» در تایوان عرضه خواهد کرد

یاماها موتور اعلام کرد که EMF را در مارس 2022 به‌عنوان دومین اسکوتر برقی خود با سیستم باتری قابل تعویض از طریق همکاری مداوم خود با شرکت گوگورو در تایوان عرضه خواهد کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، 97 درصد از تمام اسکوترهای دوچرخ برقی در تایوان از تعویض باتری گوگورو استفاده می‌کنند و در دسامبر 2021، حدود 28 درصد از وسایل‌نقلیه دو چرخ فروخته شده در تایپه با تعویض باتری گوگورو نیرو می‌گیرند.

شرکت گوگورو، پیشرو در فناوری جهانی در اکوسیستم‌های تعویض باتری که راه‌حل‌های تحرک پایدار را برای شهرها ممکن می‌سازد، دومین همکاری یاماها با گوگورو را اعلام کرد.

مدل EC-05 که در سال 2019 برای تایوان عرضه شد، توسط یاماها موتور بر اساس پلت فرم یک خودروی تولیدی گوگورو طراحی شده بود. همچنین، شاسی مدل EMF نیز توسط شعبه محلی یاماها موتور (شرکت تحقیق و توسعه یاماها موتور تایوان) بر اساس کیت گوگورو طراحی و توسط یاماها موتور تایوان تولید و عرضه خواهد شد. طبق اخبار این محصول در تایوان از ماه مارس امسال در دسترس خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

معرفى موتورسيكلت مشترك ياماها و گوگورو


علاوه‌براین، سبک منحصر به فرد EMF، آن‌را از سایر خودروهای الکتریکی دو چرخ که تا به امروز تولید شده متمایز می‌کند. در حالی که چرخ‌های با قطر کوچک آن شتاب عالی را برای آن فراهم می‌نماید که آن را به مدلی سرگرم‌کننده و پر از جذابیت تبدیل می‌کند.

هوراس لوک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت گوگورو، گفت:

گوگورو از حمایت مجموعه رو به رشد یاماها از وسایل‌نقلیه با نیروی گوگورو هیجان زده است و ما مشتاقانه منتظر مشتریان جدید تایوانی آن‌ها هستیم که از تعویض باتری گوگورو استفاده کنند. یاماها و گوگورو همچنان متعهد به ارائه راه‌حل‌های حمل‌ونقل بهتر و پایدارتر به بازار هستند که طراحی و مهندسی باورنکردنی خودرو یاماها را با جایگزینی باتری پیشرو در گوگورو ادغام می‌کند.

در ژوئیه 2021، گروه یاماها موتور برنامه زیست محیطی 2050 خود را که در ابتدا در سال 2018 تدوین شده بود، بررسی کرد تا یک هدف جدید برای محصولات پاک در تمام فعالیت‌های تجاری خود – از جمله در سراسر چرخه عمر محصولاتش – تا سال 2050 تعیین کند. یکی از اهداف این بود که تا سال 2050 نسبت به سال 2010 انتشار دی‌اکسید کربن را 90 درصد کاهش دهد. یاماها EMF جدید یک خودروی الکتریکی استراتژیک است که به‌منظور کمک به دستیابی به این هدف به بازار معرفی خواهد شد.

گوگورو خود را به‌عنوان یک رهبر نوآوری جهانی در پیشرانه‌های الکتریکی فشرده، طراحی باتری هوشمند، تعویض باتری و خدمات ابری پیشرفته که از هوش مصنوعی برای مدیریت در دسترس بودن و ایمنی باتری استفاده می‌کند، تثبیت کرده است.

در قلب اکوسیستم گوگورو، شبکه گوگورو قرار دارد، یک پلت فرم بسیار کارآمد برای تعویض باتری که در سال 2021 توسط Guidehouse Insights به‌عنوان شرکت پیشرو در تعویض باتری برای وسایل‌نقلیه شهری سبک وزن در جهان شناخته شد.

شبکه گوگورو با بیش از 450 هزار موتورسوار و بیش از 10 هزار ایستگاه تعویض باتری در بیش از 2200 مکان مناسب میزبان 330 هزار تعویض باتری روزانه با بیش از 250 میلیون کل تعویض باتری تا به امروز است.

شبکه گوگورو نسل جدیدی از سوخت‌گیری باتری قابل تعویض است که هوشمند و مقیاس‌پذیر است و دائماً خود را برای پویایی و همه‌کاره بودن برای مردم، جوامع و مشاغل بهینه می‌کند.

برنامه شبکه Powered by Gogoro به شرکایی مانند یاماها دسترسی به GDK را می‌دهد، که شامل پیشرانه‌ها و کنترلرهای هوشمند، اجزا و سیستم‌های هوشمند گوگورو می‌شود. بنابراین، آن‌ها می‌توانند خودروهای الکتریکی منحصر به فردی را توسعه دهند که با تعویض باتری شبکه گوگورو یکپارچه می‌شود.


بیشتر بخوانید:

یاماها یک اسکوتر هیبریدی شیک و اقتصادی را روانه بازار می‌کند

یاماها طی گزارش مفصلی استراتژی خود را تا سال 2050 اعلام کرد


برای مطالعه اخبار بیشتر از یاماها اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Thepackgogoro
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا