مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درخشش بنللی در نمایشگاه بین‌المللی دوچرخ ایتالیا

بنلی که مصمم است مشتریان بالقوه خود را در سال 2022 گسترش دهد، لئونچینو 125 جدید را در اولین نمایش جهانی در ایکما 2021 رونمایی کرد. این محصول از بهار 2022 در دو رنگ خاکستری و سبز به فروش می‌رسد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، لئونچینو 125 جدید از نقطه نظر زیبایی‌شناسی، از روند نسخه‌های بزرگ‌تر، 500 و 250 سی‌سی پیروی می‌کند. این خط با ویژگی‌های مدرن، با دم جمع و جور و چراغ جلو تمام ال‌ایی‌دی است.

همچنین دارای یک موتور جدید تک سیلندر تک شفت چهار سوپاپ بوده و حداکثر قدرت آن 12.8 اسب بخار و حداکثر گشتاور نیز 10 نیوتن‌متر است. گیربکس آن شش سرعته و مصرف اعلام شده آن 2.2 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است. چرخ‌ها نیز 17 اینچی با ترمزهای دیسکی هستند که با سیستم ترمز ترکیبی CBS کار می‌کنند. قابل ذکر است که بنللی در ایکما 2021، سالن 24P حضور دارد.

همچنین بنللی TRK800 را در ایکما 2021 می‌بینید که به وضوح از سبک 502 الهام گرفته شده و آماده است تا همین موفقیت را کسب کند.

قابل ذکر است که زیر مخزن سوخت 21 لیتری آن، یک قاب با صفحات فولادی با استحکام بالا و یک قوای محرکه دو سیلندر 76.2 اسب بخاری که TRK با لئونچینو 800 مشترک است و لاستیک‌های جلو و عقب 17 و 19 اینچی تطبیق‌پذیری همه جانبه را تضمین می‌کنند. تجهیزات استاندارد شامل شیشه جلوی قابل تنظیم، محافظ‌‌های دستی و صفحه نمایش تمام رنگی TFT 7 اینچی را داراست. در نهایت انتظار می‌رود این محصول جذاب در اواسط سال 2022 وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

هفتاد و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دوچرخ ایکما با حضور بیش از 820 برند و غرفه‌دارانی از 36 کشور مختلف افتتاح شد

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
EICMA1EICMA2
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا