مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هفتاد و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دوچرخ ایکما با حضور بیش از 820 برند و غرفه‌دارانی از 36 کشور مختلف افتتاح شد

روز اول یعنی 23 نوامبر (دوم آذر 1400) برای مطبوعات، سوم آذر برای بازرگانان و خبرنگاران و از پنجشنبه تا یکشنبه برای عموم مردم آزاد است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، پس از لغو نمایشگاه 2020، مهم‌ترین نمایشگاه جهان برای صنعت دوچرخ و برای طرفداران آن بازگشته است. در پنج سالن اشغال شده، بیش از 820 برند محصولات جدید و آینده حرکت خود را تا یکشنبه 28 نوامبر به نمایش می گذارند.

پیترو مدا مدیرعامل ایکما گفت:

اگر یک ویژگی وجود دارد که صنعت ما را متمایز کند، دقیقاً وفاداری به مردم است. نیاز به حفظ این رابطه با مردم و عدم وجود EICMA در سال 2020، گسترش ابتکارات دیجیتالی را باعث شد، که از یک طرف مطمئناً علاقه به اخبار بخش ما را زنده نگه داشت. اما، از سوی دیگر، آن‌ها به وضوح بیان کردند که نیاز به تماس فیزیکی و عاطفی با محصولات وجود دارد. امروز ما دوباره حضور داریم و یک بار دیگر میلان را به پایتختی دو چرخ تبدیل می کنیم. با جذابیت بین‌المللی نمایشگاه تاریخی میلان، 47 درصد از غرفه‌داران حاضر در این سال از خارج از کشور آمده‌اند که نماینده 35 کشور هستند. بنابراین، شرکت‌های ایتالیایی نیز حضور بسیار چشمگیری دارند.

پائولو ماگری رئیس انجمن ملی دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم جانبی گفت:

ایکما برای کل بخش و برای بخش ملی، در ایتالیا ارزش کل بیش از 7 میلیارد یورو تولید می‌کند و برای بیش از 1000 نفر اشتغال ایجاد می‌نماید. در مرحله اول فرصتی برای ارتباط منحصر به فرد را نشان می‌دهد. زیرا، استفاده از این قرار ملاقات را نیز به‌عنوان مرحله‌ای نهادی برای ارسال پیام‌ها، گسترش دانش و آگاهی، ارائه تجربیات کاربران در جاده‌ها و گشودن کانال‌های پرباری را برای گفتگو با تصمیم‌‍گیرندگان سیاسی و ذینفعان امکان‌پذیر می‌کند.

قابل ذکر است که نمایشگاه ایکما فقط محدود به سالن‌ها نیست، بلکه در مناطق بیرونی فیرا نیز ادامه دارد، که میزبان تست موتورسواری، سرگرمی، مسابقات و نمایش‌ها است.

همچنین فرصت‌های ویژه‌ای برای دوستداران دوچرخه‌های الکترونیکی وجود دارد، که می‌توانند جدیدترین محصولات دنیای دوچرخه‌های کمک پدال را در مسیر فنی سالن 24 آزمایش کنند. در نهایت، محصولات آینده نیز در ایکما وجود دارد. منطقه ویژه اختصاص داده شده به آن‌ها، که امسال میزبان 75 کسب‌وکار نوآور بین‌المللی است که آماده ارائه ایده‌ها، راه‌حل‌ها و نمونه‌های اولیه خود هستند.

بیشتر بخوانید:

نام و نشان تجاری نمایشگاه بین‌المللی «ایکما» ایتالیا تغییر پیدا کرد

برای مطالعه اخبار بیشتر از ایکما اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
EICMA
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا