مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نام و نشان تجاری نمایشگاه بین‌المللی «ایکما» ایتالیا تغییر پیدا کرد

تنها سه ماه قبل از اینکه گسترده‌ترین نمایشگاه موتورسیکلت جهان درهای خود را در میلان باز کند، هفتاد و هشتمین نمایشگاه ایکما از لوگو و شعار جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، روابط عمومی نمایشگاه ایکما در 24 آگوست 2021 اعلام کرد که این رویداد که از 23 تا 28 نوامبر برگزار می‌شود، به‌عنوان نمایشگاه بین‌المللی دوچرخ به‌جای نمایشگاه جهانی موتورسیکلت و دوچرخه که قبلاً به آن شهرت داشت، برپا می‌شود. سازمان‌دهندگان تصمیم گرفتند به «دوچرخ» تغییر دهند. زیرا، آن‌ها ادعا کردند نام «دوچرخه و موتورسیکلت» بسیار قدیمی است و نشان دهنده روز و عصر کنونی نیست.

بر اساس اعلام ایکما، لوگوی قرمز جدید نمادی از عشق پرشور خود به همه چیز در دوچرخ است. چرخ نیز نمادی از دنیایی است که موتورسواران در آن سفر می‌کنند و چنگال‌ها نمایان‌گر صنعتی هستند که همه چیز را ممکن می‌سازد.

قابل ذکر است که نماد EICMA از داخل نماد بیرون می‌آید و به‌طور کامل در خارج قرار می‌گیرد. عناصر بصری تشکیل‌دهنده آن یعنی دایره و کمک‌ها نیز مجدد تفسیر شده و تغییراتی داشته است.

طراحی آن توسط لورنزو مارینی، آژانس تبلیغاتی Yes Marini میلان انجام شده است.

پائولو ماگری، مدیرعامل ایکما SpA، توضیح داد:

در مشکلات چند ماه گذشته و تعطیلی اجباری سال 2020 فرصتی برای سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی خود به‌وجود آمد و نام و لوگوی خود را تغییر دادیم.

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره ایکما اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
BikesrepublicEICMARideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا