مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تاکید علیرضا اسکندری بر لزوم توجه شهرداری شیراز به استفاده از موتورسیکلت‌های برقی

اسکندری گفت: استفاده از دوچرخه ‌ها و موتورسیکلت ‌های برقی و ایجاد خطوط خودرو‌های هیبریدی باید به عنوان مدل ‌های حمل و نقلی نوین مورد توجه شهرداری شیراز قرار بگیرد.

 به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از شبستان، «علیرضا اسکندری»، روز گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: قابلیت ‌های بالقوه مدیریتی و چهره‌ های گمنام و پاکدست در شهرداری شیراز نباید با حضور اشخاص سفارشی و سیاسی از بیرون پایمال شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز افزود: با انتخاب شهردار جدید شیراز باید تمام ظرفیت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای توسعه آفرینی و رضایتمندی شهروندان مورد استفاده قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: توزیع عادلانه مسئولیت ‌ها و رفع تبعیض ‌ها بر مبنای شایستگی افراد باید مورد توجه مدیریت شهری شیراز قرار بگیرد و باید از مدیران توانمند و خوشنام در شیراز استفاده شود.

اسکندری تاکید کرد: شهردار شیراز با استعداد یابی از نیرو‌های جوان و انقلابی متخصص به عنوان مدیران آینده شهر باید استفاده کند و اجرا و اتمام پروژه‌ های بزرگ مقیاس پیگیری اجرای پروژه بزرگراه «سردار شهید سلیمانی»، اجرای تقاطعات غیرهمسطح، ساماندهی محور‌های ورودی شهر مانند محور «گویم» و … را مورد توجه قرار دهد.

این عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: شهرداری یک ساختار عمرانی و شهرسازی صرف نیست و در کنار انجام فعالیت ‌های خدماتی و عمرانی باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‌ کند.

وی تصریح کرد: استفاده از دوچرخه ‌ها و موتورسیکلت ‌های برقی و ایجاد خطوط خودرو‌های هیبریدی باید به عنوان مدل ‌های حمل و نقلی نوین مورد توجه شهرداری شیراز قرار بگیرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
شبستان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا