ژست کارآفرینی با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی | محمدعلی نژادیان: باید جلوی افرادی را که ژست کارآفرینی می‌گیرند و با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی آینده و اعتقادات جوانان کشور را نابود می‌کنند و به آن‌ها نسخه می‌دهند که اگر نمی‌توانی مقصر خودت هستی را گرفت. صدا و سیما، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و حکومتی مراقب باشند چه کسانی را چهره معروف می‌کنند و از چه چهره‌های معروفی استفاده می‌کنند. مردم نیز فراموش نکنند که کارآفرین‌نماها؛ طلای بدلی در ویترین اقتصاد هستند.

بررسی صنعت موتورسیکلت نپال در نیمه اول سال 2021

موتورسیکلت‌نیوز طرفدار جان جوانان کشور و مخالف هدر دادن منابع ارزی است | برای شکایت از وضعیت قیمت‌ها و خدمات پس از فروش شرکت‌ها به سامانه samt.124.ir مراجعه فرمایید.

بازار با سرعت دو رقمی در حال بهبود است و فروش نیمه اول 2021 با تعداد 106.271 دستگاه به میزان 10.4 درصد رشد نسبت به دوره مشابه در سال 2020 و 0.3 درصد نسبت به سال 2019 کاهش یافته است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، نپال یا جمهوری دموکراتیک فدرال نپال کشوری با بیش از 29 میلیون نفر جمعیت (رتبه 49 در جهان)، با سطح شهرنشینی پایین (20.4 درصد در سال 2019) با اقتصادی مبتنی بر کشاورزی و گردشگری، به‌دلیل وجود کوه‌های هیمالیا است.

درآمد سرانه جزو کمترین درآمد در آسیا (1.236 دلار آمریکا در سال 2021) با رشد سریع در تولید ناخالص داخلی و هم از نظر جمعیت است. وسیله اصلی حمل‌ونقل دوچرخ است که در واقع بیش از 80 درصد وسایل‌نقلیه در گردش را نشان می‌دهد.

دولت تمرکز زیادی بر مسائل زیست محیطی دارد و یک مطالعه در سال 2020 نشان می‌دهد که حمل‌ونقل 70 درصد آلودگی را در این کشور نشان می‌دهد.

در سال 2020 بازار داخلی موتورسیکلت این کشور، بیست و هشتمین بازار بزرگ جهان بود و بیش از 193 هزار دستگاه دوچرخ و سه چرخ جدید ثبت شده بود.

با پیش‌بینی داده‌های ده سال آینده، این کشور نیم میلیون بازار خواهد داشت که به‌طور بالقوه یکی از 15 کشور برتر جهان است. در واقع، توسعه اقتصادی مستلزم تحرک است و فقط خودروهای دوچرخ قادر خواهند بود تقاضا را برآورده کنند. زیرا، ارزان‌تر از اتومبیل است و حمل‌ونقل عمومی ناچیز است و خواهد بود.

امروزه بازار تحت سلطه تولیدکنندگان هندی قرار دارد و باجاج خودرو پیشتاز است. هوندا و یاماها ژاپنی با سهم قابل قبول بازار دارند و مارک‌های چینی حضور کمی دارند. اکثر محصولات خیابانی و بین 125 تا 150 هستند.

با این حال، بازار به‌طور اساسی تغییر خواهد کرد و به‌طور خلاصه توسط تولیدکنندگان چینی وسایل‌نقلیه الکتریکی مورد بررسی قرار می‌گیرد که احتمالاً در پنج سال آینده بر بازار تسلط خواهند داشت.

بازار به رکورد سال 2017 (277 هزار دستگاه) قبل از سال 2022 نخواهد رسید و همه بازیکنان بازار تکامل بحث محدودیت‌های انتشار را با دقت دنبال می‌کنند. زیرا، دولت تمایل دارد انتشار CO2 را کم کند و می‌تواند بر مدل‌های ICE عوارض اضافه کند و مالیاتخودروهای برقی را کاهش دهد. متأسفانه، در واقع پیشنهاد مدل‌های وسایل‌نقلیه برقی وجود ندارد!

پایان پیام/

موتورسیکلت‌نیوز طرفدار جان جوانان کشور و مخالف هدر دادن منابع ارزی است | برای شکایت از وضعیت قیمت‌ها و خدمات پس از فروش شرکت‌ها به سامانه samt.124.ir مراجعه فرمایید.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Motorcyclesdata
موتورسیکلت‌نیوز طرفدار جان جوانان کشور و مخالف هدر دادن منابع ارزی است | برای شکایت از وضعیت قیمت‌ها و خدمات پس از فروش شرکت‌ها به سامانه samt.124.ir مراجعه فرمایید.

موسس و مدیرمسئول: دکتر محمدعلی نژادیان

پایگاه خبری موتورسیکلت‌نیوز | اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا