مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شل غول نفتی اولین مراکز شارژ وسایل‌نقلیه الکتریکی خود را در سراسر فرانسه مستقر می‌کند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، طی چند سال گذشته تولید و استفاده از وسایل‌نقلیه الکتریکی رونق یافته است و مهندسان و تولیدکنندگان در حال کشف روش‌های بهتر برای نگه داشتن برق در جاده‌ها هستند. بخش انرژی نیز خیلی عقب نمانده است، شل اولین ایستگاه شارژ خود را در فرانسه راه‌اندازی کرد.

این تنها یک قدم است، اما شل قصد دارد سرعت استقرار ایستگاه‌های شارژ را تسریع کند. زیرا، هدف دستیابی به 500 هزار نقطه شارژ تا سال 2025 را دنبال می‌کند.

این شرکت اولین مرکز را در پارکینگ لوبائو واقع در محله سنت مری پاریس راه‌اندازی خواهد کرد. این مرکز دارای هشت شارژر سریع 22 کیلوواتی و 50 کیلوواتی است. ایستگاه شارژ در نزدیکی (هتل دو ویل و کلیسای سنت مری) واقع شده است و به‌عنوان یك قطب وسایل‌نقلیه الكتریكی مرکزی برای پاریسی‌ها عمل می‌كند.

رئیس شل فرانسه، وینسنت باریل اظهار داشت:

افتتاح اولین مرکز شارژ به تعهد ما در زمینه تحرک الکتریکی در فرانسه پاسخ می‌دهد و از انتقال انرژی در بخش حمل‌ونقل پشتیبانی خواهد کرد. این همچنین فرصتی است که مارک شل را به قلب پاریس بازگرداند، تا به اپراتورهای ناوگان خودرو کمک کند تا اثر کربن خود را کاهش دهند و به شهر کمک کنند تا تعهدات خود را در زمینه کاهش انتشار دی‌اکسیدکربن انجام دهد.

اولین ایستگاه شارژ فرانسوی شل برای وسایل‌نقلیه تجاری (تاکسی، وسایل‌نقلیه توریستی و غیره) سرویس‌دهی خواهد کرد. افراد برای دسترسی به پمپ‌ها به کارت شل شارژ احتیاج دارند. در مرحله بعدی، این شرکت دومین ایستگاه شارژ را در مرکز خرید آرویل در فرودگاه شارل دوگل پاریس قرار خواهد داد.

در حالی که این خبر برای دارندگان وسایل‌نقلیه الکتریکی خصوصی ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد، شل در حال طراحی ایستگاه‌های شارژ داخل خیابان خود است. این شرکت نفت در ژانویه 2021 شرکت شارژ الکتریکی یوبی‌تری‌سیتی را خریداری کرد و 4200 نقطه شارژ خود را در سراسر فرانسه، آلمان و انگلیس به شبکه شل اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

حرکت جهان به سمت سوخت جدید/ راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ در شیراز و شهرهای دیگر

برای استفاده از خدمات شارژ موتورسيكلت برقی و افزایش موجودی حساب در سایت مپنا ثبت نام نمایید

معرفی انواع ایستگاه‌های شارژ/ فیلم راهنمای استفاده از ایستگاه شارژ

آمادگی شرکت توانیر برای احداث جایگاه‌های شارژ وسايل نقليه برقی

پيشنهاد كرديم برای کاهش قیمت باطری در موتورسيكلت هاى برقی از ایستگاه های سوآپ استفاده کنیم

تفاهنامه همکاری بین ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد

پیش‌بینی وقوع یک انقلاب جدید در صنعت موتورسیکلت ایران/ رقیب جدید این صنعت «علم و دانش» است

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartTheguardianlerepairedesmotards
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا