مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مجمع حمل‌ونقل بین‌المللی (ITF) از 9 تا 23 ژوئن 2021 کارگاه آموزشی ایمنی موتورسواران (سوار شدن در یک سیستم ایمن) را به‌طور مجازی برگزار می‌کند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این کارگاه توسط مجمع بین‌المللی حمل‌ونقل، اداره حمل‌ونقل سوئد، VTI، فدراسیون بین‌المللی موتورسواری (FIM)، انجمن‌ تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM) و انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت (IMMA) برگزار می‌شود. این کارگاه در ادامه سومین کنفرانس جهانی وزیران در مورد ایمنی جاده‌ها است که در فوریه سال 2020 در استکهلم برگزار شد.

این رویداد در کارگاه آموزشی لیلهامر 2008 بنا شده است که اولین رویداد بین‌المللی بود که همه ذینفعان اصلی را گرد هم آورد. این همچنین براساس گزارش تحقیق 2015 مجمع حمل‌ونقل بین‌المللی با عنوان «بهبود ایمنی برای راکبان موتورسیکلت‌ها، اسکوترها و موپدها» است که توصیه‌هایی را در مورد اقدامات گسترده‌ای برای بهبود ایمنی موتورسواران ارائه داده است.

درباره OECD

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) یک سازمان بین‌المللی است که برای ایجاد سیاست‌هایی که موجب رونق، برابری، فرصت و رفاه برای همه باشد  تلاش می‌کند. این سازمان همراه با دولت‌ها، سیاست‌گذاران و شهروندان بر روی ایجاد استانداردهای بین‌المللی مبتنی بر شواهد و یافتن راه‌حل‌هایی برای طیف وسیعی از چالش‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی فعالیت می‌کند.

درباره ITF

مجمع حمل‌ونقل بین‌المللی در OECD یک سازمان بین دولتی با 62 کشور عضو است. به‌عنوان یک اتاق فکر برای سیاست حمل‌ونقل عمل می‌کند و اجلاس سالانه وزرای حمل‌و‌نقل را سازمان می‌دهد. ITF تنها بدنه جهانی است که کلیه حالت‌های حمل‌ونقل را پوشش می‌دهد. ITF از لحاظ اداری با OECD ادغام شده است، اما از لحاظ سیاسی مستقل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه کامل و ثبت نام در جلسه افتتاحیه اینجا را کلیک کنید.

تماس

veronique.feypell@itf-oecd.org

0033173312525

بیشتر بخوانید:

رویکردهاى مهمى در مورد ایمنی موتورسیکلت در کنفرانس WP.1 سازمان ملل متحد در استکهلم ارائه شد

پرداختن به موضوع اهميت استفاده از موتورسيكلت ها در سومین کنفرانس جهانى وزيران در سوئد

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
ITFACEM
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا