مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رویکردهاى مهمى در مورد ایمنی موتورسیکلت در کنفرانس WP.1 سازمان ملل متحد در استکهلم ارائه شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، مجمع جهانی WP.1 برای ایمنی ترافیک جاده ای نهاد دائمی در سیستم سازمان ملل است که بر بهبود ایمنی جاده ها متمرکز است.

این سازمان به عنوان سرپرست ابزارهای حقوقی سازمان ملل متحد با هدف هماهنگی قوانین راهنمایی و رانندگی فعالیت می کند.

بسیاری از کشورها در سراسر جهان به عنوان طرف هاى متعهد این ابزارهای قانونی تبدیل شده اند و از اجرای آنها سود می برند. همچنين UNECE از توسعه و ارتقاء بهترین شیوه های ایمنی در جاده ها و سازماندهی هفته های ایمنی جاده و سایر رویدادهای افزایش آگاهی پشتیبانی می کند.

مشارکت در انجمن جهانی ایمنی ترافیک جاده ای (WP.1) برای همه کشورها در سراسر جهان آزاد است.

در 18 فوریه 2020، رئیس کار گروه ایمنی جاده ای IMMA، آقای تاكشى ايباراكى (Takeshi Ibaraki) سخنرانی اصلی در کنفرانس مجمع جهانی ایمنی جاده WP.1 در استکهلم بود.

پس از استقبال خانم لوسیانا ایوریو (Luciana Iorio)، برگزارکننده این رویداد و رئیس مجمع جهانی WP.1، سخنان افتتاحی توسط خانم اولگا آلگایرووا (Olga Algayerova)، دبیر اجرایی UNECE و آقای ژان تات (Jean Todt)، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل برای ایمنی جاده ها انجام شد.

  آقای دنیس زاگارین (Denis Zagarin)، یادآوری کرد که کشور خود، فدراسیون روسیه اولین کنفرانس های جهانی راجع به ایمنی جاده ها را در سال 2009 ترتیب داده بود و یک مرور کلی در مورد پیشرفت های فعالیت های ایمنی جاده ای که در فدراسیون روسیه انجام شده بود، ارائه می دهد.

سمت چپ: خانم دکتر Luciana Iorio، رئیس انجمن WP.1 مجمع جهانی ایمنی در جاده ها. وسط: آقای Hiroaki Funami، عضو هیئت مدیره IMMA
سمت راست، آقای Takeshi Ibaraki، رئیس کارگروه ایمنی جاده IMMA

به عنوان سخنران اصلی، تاكی ایباراكی (Takeshi Ibaraki-san)، رئیس كار گروه ایمنی جاده ای IMMA، دیدگاه صنعت جهانی را در مورد ایمنی موتورسیكلت به سمت سال 2030 به اشتراک گذاشت. وى گفت من از ذینفعان دعوت می کنم از تسریع در دسترس بودن آموزش های مؤثر و مقرون به صرفه به ویژه در کشورهای کم درآمد و متوسط حمایت کنند.

این جلسه با تبادل موضوعات مختلف با اولویت بالا در دستور کار WP.1 ادامه یافت. این کارشناسان به پیشرفت در زمینه رانندگی خودکار و سیاست های سیستم های حمل و نقل هوشمند و توسعه مقررات و تحقیقات اشاره کردند.

  همچنین توجه به ایمنی استفاده کنندگان از جاده های آسیب پذیر و ایمنی جاده ها در کشورهای کم درآمد و متوسط در نظر گرفته شده است.

  سرانجام، در مورد روندهای تحرک جدید، ایمنی جاده ها در اهداف توسعه پایدار و… چشم اندازهایی ارائه شد.

براى دريافت ارائه ها اینجا را كليك كنيد.

در نهايت چهار رویکرد ستونی IMMA در مورد ایمنی موتورسیکلت در کنفرانس WP.1 سازمان ملل متحد در استکهلم ارائه شد.

کنفرانس WP.1 در 18 فوریه 2020 به عنوان یک رویداد رسمی قبل از سومین کنفرانس جهانی وزیران در مورد ایمنی جاده ها برگزار شد. قابل ذكر است كه به میزبانی و سازماندهی دولت سوئد و سازمان بهداشت جهانی، سومین کنفرانس وزیران جهانی در مورد ایمنی جاده ها در تاریخ 19-20 فوریه 2020 در استکهلم برگزار شد.

منبع: IMMA

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا