مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اقدام جدید سوزوکی برای بهبود وضعیت تولید در هند و صادرات از طریق این کشور

سوزوکی هند «ساتوشی اوچیدا» را به‌عنوان رئیس شرکت منصوب می‌کند. وی مسئول رشد تجارت در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای موتورسیکلت در جهان خواهد بود.

سوزوکی موتورسیکلت هند از تغییر اساسی در مدیریت به‌عنوان بخشی از ابتکارات جهانی بازسازی شرکت سوزوکی خبر داده است. تولیدکننده موتورسیکلت ژاپنی اعلام کرده که آقای «ساتوشی اوچیدا» اکنون به‌عنوان رئیس جدید شرکت سوزوکی موتورسیکلت هند پیشتاز این شرکت در بازار هند خواهد بود. آقای اوچیدا مشعل را از رئیس قبلی شرکت، «كویچیرو هیرائو» می‌گیرد.

«ساتوشی اوچیدا» چیزی از یک پیشکسوت صنعت کم ندارد و دارای بیش از سی سال تجربه در بازارهای مختلف است. آقای اوچیدا مدت‌ها با سوزوکی بوده و پیش از این به‌عنوان معاون مدیر اجرایی عملیات موتورسیکلت مختص هند، خاورمیانه و آفریقا فعالیت داشته است. قبل از انتصاب به‌عنوان رئیس شرکت سوزوکی موتورسیکلت هند، وی برای انجام فعالیت‌های شرکت در بازار ایالات متحده منصوب شد.

ساتوشی اوچیدا در گزارشی که توسط ایندیا تودی منتشر شد، اظهار داشت: من خوشحالم که پس از تنها دو سال فاصله از وظیفه قبلی من در هند، دوباره به سوزوکی موتورسیکلت هند پیوستم. این شرکت همیشه به قلب من بسیار نزدیک بوده است. در واقع، هند یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دو چرخ است. برای ما در سوزوکی، فرصت‌های بی‌نظیری برای رشد فراهم است و تلاش من یک بار دیگر برای تحکیم بیشتر پایگاه خود در هند است.

آقای ساتوشی در ادامه هیجان خود را نسبت به نقش جدید و همچنین فعالیت‌هایی که اکنون سوزوکی در هند  تجربه می‌کند ابراز داشت: امروز، ما کل سبد محصولات دو چرخ سوزوکی را که در بازار هند موجود است تولید یا مونتاژ می‌کنیم. کارخانه «گوروگرام»  ما باعث می‌شود که همه این محصولات نه تنها به تقاضای داخلی بلکه به بازارهای خارج از کشور نیز پاسخ دهند.

 در آوریل سال 2021، سوزوکی موتورسیکلت هند بالاترین فروش ماهانه خود را به ثبت رساند و در مجموع 77 هزار و 849 دو چرخ را فروخت. از این رقم تعداد 63 هزا و 879 دوچرخ در بازار محلی فروخته شده و 13 هزار و 970 دستگاه به بازارهای دیگر صادر کرده است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
IndiatodayRideapartMotorbikewriter
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا