مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هاسکوارنا به زودی موتورسیکلت برقی روانه بازار می‌کند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اگرچه این موتورسیکلت یک کانسپت نامیده می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد هاسکوارنا E-Pilen تقریباً آماده تولید است. در حقیقت، تصمیم هاسکوارنا برای عکاسی از نمونه اولیه در یک استودیوی تاریک احتمالا به این دلیل است که ممکن است نه تنها مدل آینده E-Pilen بلکه از محصولات کی‌تی‌ام که هنوز منتشر نشده‌اند، سرنخی ارائه دهد.

Pierer Mobility تخمین می‌زند که ارزش بازار موتورسیکلت و دوچرخه الکتریکی تا سال 2025 حدود 10 میلیارد یورو (12 میلیارد دلار) باشد و به‌دنبال بخش قابل توجهی از این اقدام است.

قابل ذکر است که کی‌تی‌ام به همراه هوندا، یاماها و پیاجیو در کنسرسیومی هستند که در تلاشند مشخصات مشترک باتری موتورسیکلت برقی قابل تعویض را به‌دست آورند. بنابراین، مارک‌های مختلف می‌توانند از بسته‌های یکسان استفاده کنند و بدین ترتیب در دسترس بودن آن‌ها گسترش یابد.

در همین حال، هوندا، یاماها، سوزوکی و کاوازاکی قبلاً مشخصات یک باتری قابل تعویض مشابه را در ژاپن ایجاد کرده‌اند. پس به احتمال زیاد مارک‌های اروپایی از همان استانداردها استفاده می‌کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا