مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کلاهبردار 30 میلیاردی با وعده فروش موتورسیکلت دستگیر شد/ صدور حواله با مهر جعلی یک شرکت موتورسازی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت :در پی ارجاع تعدادی پرونده شکایت از دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری در پوشش فروش موتور سیکلت ارزان قیمت، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی از تعدادی از شکات پرونده مشخص شد که مدتی قبل متهم با جلب اعتماد و دادن وعده های واهی مبنی بر داشتن نمایندگی از یک شرکت معتبر  برای فروش موتورسیکلت با قیمت پایین و تحویل 2 ماهه موتورسیکلت، پس از انعقاد قرار داد و ارائه حواله فروش از طرف شرکت متبوع اقدام به کلاهبرداری به مبلغ 30 میلیارد ریال از مالباختگان کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت : مال باختگان پس از واریز مبلغ درخواستی به حساب وی و تنظیم قرارداد جهت خرید موتورسیکلت و پس از گذشت مدت زمان مقرر، هر روز با بهانه ای از قبیل مشکلات اداری و عدم صدور سند و در بعضی مواقع با بیان اینکه موتور سیکلت شما را با سود بالا فروخته و به زودی اصل پول شما با سود حاصله را برمی گردانم  از سوی متهم  مورد کلاهبرداری واقع شده و متهم نیز پس از مدتی تلفن همراه خود را خاموش کرده و متواری شده است.

ابراهیمی گفت : ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده در نهایت مخفیگاه متهم را در شهر قزوین شناسایی و در یک عملیات منسجم و هماهنگ موفق به دستگیری نامبرده شدند .

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجه با ادله و شواهد موجود به 30 میلیارد ریال کلاهبرداری از 9 نفر در پوشش فروش موتورسیکلت اعتراف کرده، خاطرنشان کرد:متهم همراه با پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آنجا با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد .

فرمانده انتظامی استان قزوین در خصوص شیوه و شگرد متهم دستگیر شده گفت : این فرد با صدور حواله هایی با مهر جعلی یک شرکت موتور سازی و ارسال پیامک جعلی از طریق برنامه گوگل به شماره همراه شکات اعتماد آنها را جلب و با تنظیم قراردادی دست نویس ممهور به مهر جعلی شرکت و با وعده تحویل موتور سیکلت ها به قیمت پایین، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد .

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا