مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آمار فروش NIU در سه ماهه اول سال 2021

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت اسکوتر برقی مستقر در پکن، که با نماد NIU تجارت می‌کند، به‌عنوان یک پیشرو در این صنعت شناخته می‌شود.

ارقام منتشر شده توسط این شرکت امروز نشان می‌دهد که NIU در سه ماهه اول سال 2021 در مجموع 149 هزار 649 اسکوتر برقی فروخته است.

سال گذشته این شرکت در سه ماهه اول سال 2020 فقط 40 هزار 160 اسکوتر برقی فروخت که رشد 272.6 درصدی نسبت به سال 2019 را نشان می‌دهد. سه ماهه اول سال 2020 این شرکت فروش کمی داشته است. زیرا اکثر چین تحت تعطیلی ناشی از بیماری همه گیر کوئید19 قرار داشت.

در حالی که این شرکت سال به سال رشد چشمگیری داشته است، اما اطلاعات نشان می‌دهد که این رشد ناشی از فروش داخلی در چین بوده است.

فروش در چین در مقایسه با فصل اول سال 2020 در واقع رشد 322 درصدی داشته است، در حالی که فروش بین‌المللی از 5.844 واحد در فصل اول سال 2020 به 4.995 دستگاه در فصل اول 2021 کاهش یافته است.

این کاهش 14.5 درصدی فروش سالانه بین‌المللی را می‌توان با ورود مجدد تعطیلی‌های اروپا به‌دلیل افزایش کوئید19 در این قاره توضیح داد. اروپا یکی از بزرگ‌ترین بازارهای NIU در خارج از چین را نشان است. عوارض حمل‌ونقل بین‌المللی نیز در کاهش فروش نسبت به سال گذشته نقش داشته است.

همانطور که شرکت بیشتر توضیح داد:

این کاهش در بازارهای بین‌المللی عمدتا به‌دلیل، به ویژه جهش اقتصادی اخیر و قفل شدن در اروپا و یک فضای چالش برانگیز برای حمل و نقل بین‌المللی ایجاد شده است. از تاریخ 31 مارس 2021، شرکت سفارشات معوقه 5.437 واحدی داشت که در سه ماهه اول 2021 انجام نشده است.

به‌نظر می‌رسد چشم‌انداز بین‌المللی به خصوص با افزایش فروش B2C اسکوترهای برقی NIU در بازارهای بین المللی، مثبت باشد.

علاوه‌براین که Revel اسکوترهای برقی NIU را برای ناوگان تقسیم موتورسیکلت خود در ایالات متحده به کار گرفت، Lime همچنین برای ارائه اسکوترهای برقی NIU در ایالات متحده و اروپا قرارداد امضا کرده است.

Lime هفته گذشته اولین خودروهای NIU خود را در واشنگتن دی سی عرضه کرد و انتظار می‌رود عرضه این شرکت در پاریس در اواخر ماه جاری آغاز شود.

این شرکت همچنین اخیراً اسکوتر برقی پرسرعت جدیدی به نام NIU MQi GT را روانه بازار کرده است.

NIU MQi GT که برای بازارهای بین‌المللی طراحی شده است. سرعت آن 70 کیلومتر در ساعت (45 مایل در ساعت) را ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود NIU فردا از محصول جدیدی برای بازارهای بین‌المللی رونمایی کند که می‌تواند به افزایش فروش بین‌المللی نیز کمک کند.

بیشتر بخوانید:

فروش چشمگیر NIU در سال ۲۰۲۰

پلیس بروکسل در بلژیک اسکوترهای برقی NIU را برای گشت‌زنی بی‌صدا دریافت خواهد کرد

معرفى اسکوتر برقى برتر چین/ بازار اروپا تحت سیطره NIU

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا