مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فروش چشمگیر NIU در سال 2020

به گزارش موتورسیکلت نیوز، پویایی فروش Niu Tech در سال 2020 فوق‌العاده بوده است. اگرچه در سه ماهه اول به دلیل تعطیلات فوریه در چین به شدت خسارت دیده است و تولید را مجبور به توقف نزدیک به 30 روز با تاخیر در حمل‌ونقل ملی و بین‌المللی کرد.

شرکت NIU رکورد 600 هزار دستگاه فروش در سال 2020 را گزارش کرد که نسبت به سال قبل از آن 41.6 درصد افزایش داشته است.

این شرکت ضمن تمرکز بر بازار پررونق داخلی، در حال توسعه حضور خود در جهان است و در واقع 45 کشور را پوشش می‌دهد. پس از چین اولویت آن اروپا و آسه آن است. اما این نام تجاری اکنون در آمریکای شمالی و جنوبی نیز فعال است. البته با توجه زیادی به ایالات متحده که در سه ماهه آخر سال 2020 یک کمپین ارتباطی قوی برای حمایت از گسترش فروش آغاز شد.

ظرفیت تولید فعلی سالانه 750 هزار دستگاه و در هدف 2021 به بیش از یک میلیون دستگاه تعیین شده است. با این حال، با یک برنامه سرمایه‌گذاری با هدف افزایش 2 میلیون دستگاه تا پایان سال 2022 امکانات آن در حال گسترش است.

در حالی که بسیاری از اسکوترهای برقی در چین مدل‌های ساده و سطح پایینی هستند که ارزان است، اما Niu خود را به‌عنوان یک مارک اسکوتر برتر معرفی کرده است. اسکوترهای این شرکت مجهز به تعدادی ویژگی پیشرفته هستند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت‌های داده قدرتمند اشاره کرد که به موتورسواران اجازه می‌دهد تا از طریق برنامه تلفن همراه، 17 آمار مختلف وسیله نقلیه مانند موقعیت مکانی، تاریخچه سواری، وضعیت وسیله‌نقلیه و آمار قدرت را در زمان واقعی بررسی کنند. سوارکاران همچنین به تشخیص وسیله‌نقلیه، به هشدارهای ضد سرقت و خدمات پس از فروش دسترسی دارند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا