مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بازگشایی مراکز تعویض پلاک از شنبه/ افزایش اعتبار ۱۵ روزه به وکالت ‌نامه‌های منقضی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از آغاز به کار مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در مراکز استان هایی که به وضعیت نارنجی درآمده‌اند خبرداد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: از روز شنبه ۱۵ آذر  تمام مراکز استانها به غیر از ۱۰ مرکز استان که هنوز در وضعیت قرمز قرار دارند خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک انجام می‌شود.

وی گفت: مراکز استان‌های مازندران، گلستان ،گیلان ،کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان ،خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، قزوین و فارس از جمله مراکز استان‌ها هستند که هنوز در وضعیت قرمز بوده و مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری آن ها تعطیل است.

وی با بیان این مطلب که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در استان تهران نیز از روز شنبه فعالیت خود را انجام خواهند داد اعلام کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک با افزایش یک ساعته از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ به هموطنان خدمت ارائه خواهند کرد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت وکالتنامه های منقضی اظهار داشت: وکالتنامه های خرید خودرو که از یکم تا پانزدهم آذرماه  منقضی شده‌اند به مدت روزهای تعطیل یعنی ۱۵ روز دیگر اعتبار دریافت کرده‌اند.

سرهنگ محمدی به هموطنان توصیه کرد: برای شماره گذاری و تعویض پلاک عجله نداشته و با نوبت دهی اینترنتی بازه زمانی مد نظر خود را برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا