رئیس و نایب رئیس فدراسیون موتورسواری ایران در اجلاس جهانی حضور یافتند

رئیس و نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران به عنوان دو عضو کمیسیون‌های جهانی در اجلاس کمیسیون‌های فدراسیون جهانی موتورسواری حضور یافتند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری درباره این اجلاس گفت: برای اولین بار است که همزمان دو نماینده از ایران به عضویت کمیسیون های فدراسیون جهانی موتورسواری درمی آیند و این کرسی‌ها فرصت بزرگی را برای معرفی ایران و استفاده از توان بین‌المللی برای پیشرفت این رشته بخصوص در بخش آموزش مربیان و داوران و ورزشکاران فراهم کرده است. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران گفت: خانم سید مهدی بعنوان عضو کمیسیون زنان و بنده هم در کمیسیون موبلیتی عضویت دارم و در جلسه امسال در شهر لیون فرانسه با ارائه گزارش تصویری و خصوصا پخش فیلمی از فعالیت‌های ورزشی ایران در این رشته و در بخش زنان، تحسین گسترده اعضای کمیسیون ها را بدنبال داشت. 

مازیار ناظمی گفت: در حاشیه نشست امسال با آقای وگاس رئیس فدراسیون موتورسواری جهان دیدار کردیم و ایشان ضمن یادآوری سفر خود به ایران اعلام کرد برای ارتقاء سطح آموزشی و حمایت از حضور ورزشکاران ایران در مسابقات جهانی اقدام می‌کند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در خصوص دیدار با رئیس کمیته آموزش فدراسیدن جهانی خانم باربارا ویسنتینی نیز گفت: با هماهنگی انجام شده و با مشورت آکادمی و کمیته تحقیق و توسعه فدراسیون، بزودی پیشنهاداتمان را در قالب گرنت ( حمایت های مالی از آموزش کشورها ) با فدراسیون جهانی مطرح می کنیم.

مازیار ناظمی همچنین گفت: برنامه و گزارش خانم سید مهدی نائب رئیس فدراسیون، مورد توجه اعضای کمیته زنان گرفت و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در آینده نزدیک گروهی از اعضای این کمیسیون به ایران سفر کنند.

انتهای پیام

منبع
ایسنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا