درباره ارتقاء ایمنی بیش از ۲۰۰۰ موتورسوار استان بوشهر

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در سال گذشته نسبت به ارتقاء ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار این استان اقدام شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، بابک کاوه‌ئیان اظهار کرد: این اداره کل در سال ۱۴۰۱ با اهداء ۷۵۰عدد کلاه ایمنی و نصب بیش از شش هزار قطعه برچسب شبرنگ بمنظور دیده شدن موتورسواران از سوی سایر رانندگان در شب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای گروه هدف کارگران مراکز صنعتی واقع در حاشیه جاده‌ها، نسبت به ارتقاء ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار اقدام کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه بسیاری از کارگران روزانه مسیر منزل تا محل کار و بالعکس را با موتورسیکلت طی می‌کنند دارای پتانسیل بالای خطر تصادفات استو بایستی ایمنی تردد آنان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به ایمن سازی فرهنگی ۲۱مدرسه حاشیه راه در بوشهر در سال گذشته، تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده ارتقاء ایمنی هزار و ۲۰۰ دانش آموز نیز با استفاده از وسایل کمک آموزشی انجام شد.

کاوه ئیان عنوان کرد: کودکان و دانش آموزان باتوجه به شرایط سنی، آسیب پذیرترین کاربران جاده‌ای محسوب می‌شود که این اداره کل هرساله با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس، قوانین ایمنی عبور و مرور را به صورت تئوری و عملی به دانش آموزان آموزش می‌دهد.

پایان پیام/

منبع
ایسنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا