مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درباره ارتقاء ایمنی بیش از ۲۰۰۰ موتورسوار استان بوشهر

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در سال گذشته نسبت به ارتقاء ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار این استان اقدام شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، بابک کاوه‌ئیان اظهار کرد: این اداره کل در سال ۱۴۰۱ با اهداء ۷۵۰عدد کلاه ایمنی و نصب بیش از شش هزار قطعه برچسب شبرنگ بمنظور دیده شدن موتورسواران از سوی سایر رانندگان در شب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای گروه هدف کارگران مراکز صنعتی واقع در حاشیه جاده‌ها، نسبت به ارتقاء ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار اقدام کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه بسیاری از کارگران روزانه مسیر منزل تا محل کار و بالعکس را با موتورسیکلت طی می‌کنند دارای پتانسیل بالای خطر تصادفات استو بایستی ایمنی تردد آنان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به ایمن سازی فرهنگی ۲۱مدرسه حاشیه راه در بوشهر در سال گذشته، تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده ارتقاء ایمنی هزار و ۲۰۰ دانش آموز نیز با استفاده از وسایل کمک آموزشی انجام شد.

کاوه ئیان عنوان کرد: کودکان و دانش آموزان باتوجه به شرایط سنی، آسیب پذیرترین کاربران جاده‌ای محسوب می‌شود که این اداره کل هرساله با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس، قوانین ایمنی عبور و مرور را به صورت تئوری و عملی به دانش آموزان آموزش می‌دهد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا