مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دوچرخه برقی هوشمند «ایسر» با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوچرخه الکتریکی هوشمند Acer ebii با قیمت ۱۹۹۹ یورو در ماه سپتامبر در اروپا به فروش می‌رسد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، دوچرخه الکتریکی هوشمند Acer ebii برای اولین بار در ماه سپتامبر در اروپا به فروش می‌رسد و قیمت آن ۱۹۹۹ یورو خواهد بود. این محصول دارای طراحی سبک وزن و ویژگی‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند تجربه راحت‌تری را ارائه دهد. علاوه بر این، سیستم تعویض دنده اتوماتیک این دوچرخه می‌تواند سواری را بهینه کند.

وزن دوچرخه الکتریکی هوشمند Acer ebii فقط ۳۵ پوند است و بسیاری از دوچرخه‌های الکترونیکی سبک‌تر است. این محصول می‌تواند حداکثر سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت و برد تقریباً ۱۱۳ کیلومتر را ارائه دهد. کاربران می‌توانند این مدل دوچرخه الکتریکی را در عرض ۲.۵ ساعت به صورت کامل شارژ کنند.

افراد می‌توانند با استفاده از برنامه ebiiGO اقداماتی مانند قفل و باز کردن دوچرخه را انجام دهند، بنابراین برنامه ذکرشده امنیت این محصول را افزایش می‌دهد. دوچرخه الکتریکی هوشمند Acer ebii با سنسورهای هشدار ضدسرقت و تشخیص برخورد، ویژگی‌های ایمنی بیشتری را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا