یکصد و سی و دومین نمایشگاه کانتون چین به‌طور مجازی در 15 اکتبر افتتاح می‌شود

در مقایسه با جلسات قبلی، این جلسه دارای مقیاس نمایشگاهی بزرگ‌تر، زمان خدمات طولانی‌تر و عملکردهای آنلاین کامل‌تر است که یک پلتفرم با شرایط آب و هوایی برای همسان‌سازی تجاری به خریداران در سراسر جهان ارائه می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، روابط عمومی نمایشگاه کانتون اعلام کرد: شرکت‌های نمایشگاهی با کیفیت در صنایع مختلف بهترین تولیدات آنلاین چین را نشان می‌دهند که انتخاب‌های بیشتری را برای خریداران ارائه می‌دهد.

از 15 اکتبر تا 24 اکتبر، غرفه‌داران و خریداران می‌توانند در وب‌سایت رسمی آن شرکت کنند. از 24 اکتبر تا 15 مارس 2023، به‌جز پخش مستقیم و زمان‌بندی قرار، همه عملکردهای دیگر در دسترس خواهند بود. یافتن محصولات، ملاقات با غرفه‌داران و استفاده از فرصت‌های بیشتر برای خریداران راحت خواهد بود.

عملکرد جستجو بهینه شده است و خریداران می‌توانند غرفه‌داران را با توجه به بازارهای صادراتی خود فیلتر کنند. تعدادی از عملکردهای جدید در ارتباطات فوری ایجاد شده‌اند تا شبکه‌های راحت‌تر و هماهنگی تجاری کارآمدتر را فراهم کنند. ما صمیمانه از دوستان جامعه تجاری جهانی دعوت می‌کنیم تا برای فرصت‌های بیشتر، همکاری متقابل و نتایج برد-برد در این نمایشگاه به‌صورت آنلاین شرکت کنند.

برای ورود به سایت نمایشگاه اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
کانتونموتورسیکلت نیوز

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا