رئیس اتحادیه تعمیرکاران موتورسیکلت: 20‌ درصد از کالاهای موجود در بازار تقلبی است

مصطفی صفرخانی ادامه داد: بارها این مکان‌ها را کشف و به اطلاع مراجع تصمیم‌گیر رسانده‌ایم؛ اما همچنان بسیارند کالاهای تقلبی و بی‌کیفیتی که در بازار به فروش می‌رسند. باید ناظران و مراجع اجرایی سریع‌تر و دقیق‌تر عمل کنند. در حال‌حاضر ۲۰‌درصد از کالاهای موجود در بازار تقلبی است و این‌درصد برای جان افراد بسیار گران تمام می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، مصطفی صفرخانی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران درخصوص تولید لوازم یدکی تقلبی بیان‌کرد: تولیدات داخلی خوب، با کیفیت و با استانداردهای لازم در کشور وجود دارد. برندهای معتبری که با تمامی کاستی‌ها و مشکلات تولید، همچنان مقاومت کرده و سعی دارند بهترین باشند؛ اما در کنارشان متاسفانه افراد سودجویی هستند که در مکان‌های زیر‌زمینی و دور از شهر با برچسب برندهایی که سال‌هاست در تولید نقش ندارند، تولیدات تقلبی خود را روانه بازار می‌کنند. لوازمی که گاهی منجر به مرگ و یا نقص عضو افراد می‌شوند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران درخصوص ارزیابی‌های مالیاتی این سازمان بیان‌کرد: تصمیمات یک‌طرفه و بدون‌مشورت سازمان امور مالیاتی خلاف جهت اشتغال‎زایی حرکت می‌کند. در جایی‌که رهبر کشور بر اشتغالزایی تاکید دارد، سازمان برعکس عمل می‌کند.

منبع
دنیای اقتصاد

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا