کسب مقام نخست مسابقات موتوکراس خراسان رضوی توسط تیم طرقبه شاندیز

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: تیم طرقبه شاندیز در نخستین دوره مسابقات موتوکراس قهرمانی استان به مقام نخست دست یافت.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، محمود عبدی عصر جمعه افزود: در این مسابقات تیم مشهد دوم شد و تیم نیشابور مقام سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۲۶ موتورسوار از شهرهای مشهد ،طرقبه شاندیز، نیشابور، بردسکن، سبزوار و خواف در چهار کلاس، ۱۵۰، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی و آزاد پیشکسوتان در پیست ویرانی شاندیز برگزار شد.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: در بخش انفرادی هم در کلاس ۱۵۰ سی سی امین مجنون، محمدرضا حسن پور و امیرحسین نجفی از طرقبه شاندیز مقام اول تا سوم را بدست آوردند. در کلاس ۲۵۰ سی سی نیز علیرضا احمدی از مشهد بر سکوی نخست ایستاد و محمد حاجی آبادی و ابوالفضل صادقی هر دو از نیشابور دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در کلاس ۴۵۰ سی سی علی برزو زاده از مشهد مقام نخست را کسب کرد و علی زاهدی همراه با وحید تقی پور از طرقبه شاندیز بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

عبدی گفت: در کلاس ازاد پیشکسوتان هم سیدحجت حسینی از مشهد اول شد، محمد اسماعیلی از بردسکن مقام دوم را کسب کرد و مجتبی کدخدایی از طرقبه شاندیز به مقام سوم دست یافت.

وی اظهار داشت: تا پایان امسال چهار مرحله دیگر از این مسابقات برگزار خواهد شد.

دست‌کم دو هزار و ۵۰۰ موتورسوار و اتومبیلران سازماندهی شده در خراسان رضوی فعالیت دارند.

پایان پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا