مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اجرای حرکات نمایشی موتورسیکلت‌های سنگین در پیست یزد

جمعی از راکبان موتورهای سنگین شهر یزد به دور از جولان در معابر شهری که گاهاً این روزها در خیابان‌های یزد شاهد آن هستیم، با حضور در پیست موتورسواری یزد واقع در حاشیه شهر به اجرای حرکت‌های نمایشی می‌پردازند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، هرچند موتورسیکلت‌ها در کشورهای در حال توسعه و پرجمعیت به عنوان رایج‌ترین وسیله حمل و نقل محسوب می‌شوند ولی طی دهه‌های اخیر جنبه تفریحی و ورزشی به خود گرفته است و به دنبال راه‌اندازی هیات‌ها و کلوپ‌های موتورسوار،ی شاهد برگزاری مسابقات مختلف در این ورزش پرهیجان هستیم.

با پیشرفت تکنولوژی و تولید موتورسیکلت‌های با قدرت و سرعت بالا، بعضاً جوانان و علاقه‌مندان به ورزش‌های مهیج به سمت این نوع وسیله نقلیه که در کشورمان با محدودیتهایی به لحاظ حجم موتور مواجه است، روی آورده‌اند ولی در برخی شهرها به دلیل نبود مکانی مناسب به معضلی برای شهروندان به جهت تردد آنها در معابر شهری تبدیل شده است.

خوشبختانه در شهر یزد وجود پیست موتورسواری در حاشیه جاده کنارگذر شهر علی رغم وجود نواقص و کاستی‌های متعدد، حداقل فضایی را برای علاقمندان به این حوزه فراهم آورده تا بدون ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان، به تماشا و اجرای حرکات نمایشی و تخلیه هیجان و شور جوانی خود از این طریق بپردازند.

البته در سالهای گذشته شاهد اتفاقات ناگواری نیز در این پیست به دلیل همین کاستی‌ها بوده‌ایم که امید است با اهتمام مسئولان و تامین اعتبار لازم نسبت به ساماندهی این مکان ورزشی پرطرفدار در یزد اقدام شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا