مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری دهمين همايش سالانه ملی و دانشجويی مهندسان مكانيك ايران

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، با توجه به پیشرفت سریع علم و تکنولوژی در سال های اخیر و ضرورت به کارگیری منابع به روز و کار آمد در حوزه های مختلف علوم؛ برگزاري همایش و کنفرانس های ملی و معتبر دانشگاهی با ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی میان دانش پژوهان، اساتید، دانش آموختگان و صنعتگران، بی شک یکی از بهترین و مؤثرترین عرصه-هایی است که می تواند منجر به همگرایی اثر بخش علم و صنعت شود. در راستاي نيل به اين مهم همايش سالانه ملي و دانشجويي مهندسان مكانيك ايران فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران رشته مهندسی مکانیک را فراهم می‌نماید.

سولماز قیصری معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس گفت: با توجه به حضور اعضاي هيئت علمي توانمند و مطرح درسطح بين المللي، و همچنين وجود دانشجويان برگزيده در مقاطع مختلف تحصيلي در رشته مهندسي مكانيك در دانشگاه پردیس، دهمين دوره اين همايش در آذر ماه سال جاري به صورت مجازي در اين دانشگاه برگزار خواهد شد. امید است این گردهمایی هدفمند با وحدت جامعه علمی – دانشگاهی و صنعتگران بتواند گامی موثر و استوار در مسیر تقویت و توسعه اهداف علمی و صنعتي برداشته و به پیشرفت های قابل ملاحظه در کشور عزیزمان ایران بی انجامد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا