مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۶۷ درصد موتورسیکلت‌ های رسوبی متعلق به ۱۰ استان است/ تهران در رتبه اول قرار دارد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سردار سید تیمور حسینی در جلسه ویدئو کنفرانس رئیس و معاونان پلیس راهور ناجا با روسای پلیس راهور استان ها که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد، گفت: فرآیند ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و در برخی از استان ها از طریق مراجعه به واحدهای پلیس راهور انجام می شود. در این زمینه لازم است که تمامی دستگاه ها و بخش های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۶۷ درصد از موتورسیکلت های توقیفی رسوبی مربوط به ۱۰ استان کشور است، گفت: استان های اصفهان، کرمان، تهران، شرق استان تهران، خراسان رضوی، یزد، مازندران، البرز و … جزو این استان ها هستند که لازم است روسای پلیس راهور این استان ها تمهیدات جدی را برای ترخیص موتورسیکلت ها انجام دهند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه لازم است مراجعه کنندگان اعم از مالکان یا استفاده کنندگان از موتورسیکلت مدارک لازم را به همراه داشته باشند گفت: همچنین درخواست ما از شهروندان این است که برای ترخیص، اقدامات خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا امکان ارائه بهتر خدمات وجود داشته باشند.

سردار احمد دولتخواه معاون فاوای ناجا نیز در این باره گفت: حدود ۱۰۵۰ دفتر پلیس+۱۰ و ۱۰۲۹ پارکینگ در سراسر کشور داریم که ارتباط خوبی میان آنها برقرار شده و هماهنگی ها در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی یکی از اولویت های پلیس است تاکید کرد: باید در تمام مراحل ترخیص موتورسیکلت های رسوبی پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا به طور کامل رعایت و اجرا شود.

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا نیز با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی این موضوع گفت: باید شرایطی فراهم شود تا تمام شهروندان از این تسهیلات با خبر شوند تا امکان ترخیص موتورسیکلت شان را از دست ندهند.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا