مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هزاران سایت و فروشگاه در اَبَر سايت سیکلت کالا

به گزارش موتورسیکلت نیوز، با توجه به سوال های تولیدکنندگان صنعت موتورسیکلت و دوچرخه ایران، روابط عمومی سیکلت کالا اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

تولیدکنندگان و واردکنندگان محترم صنعت موتورسیکلت و دوچرخه ایران

باسلام

احتراما به استحضار می رساند:

1- در سايت سيكلت كالا شركت ها مى توانند ثبت نام كنند و مستقيم محصولات خود را به فروش برسانند. در حقيقت اين سايت مانند يك نمايشگاه دائمى، بازار و يا پاساژ است كه تمام شركت ها مى توانند در آن يك غرفه اختصاصى متعلق به خود را داشته باشند. يا به عبارتى ديگر همه شركت ها يك سايت يا فروشگاه اختصاصى خود را در اَبَر سايت سيكلت كالا خواهند داشت.

قابل ذکر است که بر خلاف سایت های معمول که دو کاربر (خریدار و مدیر سایت) طرف حساب یکدیگر اند، در سیکلت کالا سه کاربر یعنی 1-خریدار 2-فروشنده (تولیدکننده و واردکننده) 3- مدیران سیکلت کالا حضور دارند.

2- سیکلت کالا هوشمند است و کلیه مراحل ثبت سفارش برای خریدار و همچنین تولیدکنندگان و واردکنندگان در 24 ساعت شبانه روز پیامک می شود.

3- شماره همراه خریدار بلافاصله بعد از ثبت سفارش برای تولیدکنندگان و واردکنندگان پیامک می شود.

4- سیکلت کالا دارای یک سیستم یکپارچه بسیار حرفه ای و استثنایی ارسال تیکت (پیام) با قابلیت ارسال فایل، عکس و پیام صوتی است که خریداران، تولیدکنندگان و سیکلت کالا همه با هم می توانند ارتباط نوشتاری و صوتی برقرار کنند. و پس از ارسال پیام یا پاسخ، برای طرفین پیامک اطلاع رسانی ارسال می شود.

5- در سیکلت کالا امکانات بسیار زیادی برای یک خرید هوشمندانه آماده شده است که نمایش کلیه محصولات یک تولیدکننده، انواع فیلترها، دسته بندی ها، انجام مقایسه ها، انتخاب محصولات مورد پسند، مشاهده انواع مدل های مشابه محصولات و امکانات بسیار دیگر محیا شده است.

6- امکان درج بنرهای تبلیغاتی متفاوت و حرفه ای در سیکلت کالا وجود دارد.

در نهایت گروه علمی و فناوری شرکت «نوآوران موتورسیکلت کالا» این نوید را می دهد که به زودی جدیدترین و آخرین تکنولوژی‌های فروش و بازاریابی عصر نوین را در صنعت موتورسیکلت و دوچرخه افتتاح خواهد کرد که در حد خود بی نظیر است.

به امید موفقیت روزافزون صنعت موتورسیکلت و دوچرخه ایران

روابط عمومی سیکلت کالا

1399/06/28

بیشتر بخوانید:

سیکلت کالا اولین مارکت پِلِیس تخصصی صنعت موتورسیکلت و دوچرخه ایران آماده بهره‌برداری شد

چرا برندهاى معروف موتورسیکلت در حال پیوستن به سایت هاى فروش آنلاین هستند؟

به زودی یک راه‌ حل ضد کرونایى به کمک فعالان صنعت موتورسیکلت و دوچرخه ایران می‌ آید/ «سیکلت‌ کالا» و «سیکلت‌ بانک» راه‌ حل‌ های نوینی را برای بازاریابی و فروش ارائه خواهند کرد

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا