مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

چرا برندهاى معروف موتورسيكلت در حال پيوستن به سايت هاى فروش آنلاين هستند؟

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمدعلى نژاديان گفت: در آينده نزديك سايت هاى تخصصى موتورسيكلت در دنيا راه اندازى و فراگير خواهند شد. اما، مشكل اساسى اين است كه همه صنايع داراى متخصص راه اندازى سايت نيستند و بايد ديگران براى آنها سايت درست كنند و همين موضوع باعث مى شود مشكلاتى با بعضى از طراحان سايت داشته باشند و به اصطلاح معروف در (تله طراحان سايت) گرفتار شوند. زيرا، سايت فروش از لحاظ ساختارى با سايت هاى معرفى محصولات بسيار متفاوت است و براى كسى كه تجربه اين كار را ندارد علاوه بر هزينه هاى بسيار زياد در طى زمان، وى درگير مشكلات حقوقى نيز مى شود و از يك طرف همه مسئوليت ها به عهده اوست و از طرف ديگر هيچ اطلاعاتى از داخل آن ندارد.

نژاديان اظهار داشت: اما، صنعت موتورسيكلت ايران از اين موضوع مستثنى است و طى چند روز آينده اولين سايت فروش تخصصى موتورسيكلت در ايران به نام (سيكلت كالا) متعلق به (شركت نوآوران موتورسيكلت كالا) افتتاح مى شود. قابل ذكر است كه اين سايت داراى اين مزيت است كه توسط محمدعلى نژاديان كه حدود ٢١ سال سابقه فعاليت در صنعت موتورسيكلت را دارد، ساخته شده است و در نتيجه به دليل تجربه در دو عرصه تخصصى موتورسيكلت و طراحى سايت مى تواند شرايط بسيار عالى را براى فروش، پيش فروش، معرفى محصولات و انواع خدمات جالب ديگر مهيا كند.

وى افزود: اَبَر سايت سيكلت كالا به اين صورت است كه همه توليدكنندگان مى توانند فروشگاه اختصاصى خود را در آن داشته باشند. دقيقا همانند يك نمايشگاه ملى و بين المللى كه همه شركت ها در كنار يكديگر قرار مى گيرند يا مانند بازارها و پاساژهاى تخصصى محصولات كه همه فروشندگان يك صنف و صنعت در كنار هم هستند.

كى تى ام به سايت فروش آنلاين لازادا پيوست

آنچه كى تى ام در لازادا برای خریداران آنلاین ارائه مى دهد، علاوه بر فروش اين است كه مشتريان مدل های آینده را از قبل سفارش دهند و ثبت نام كنند.

این روش جدید معامله، راه حل KTM برای ارائه سهولت به مشتریان خود در زمان همه گیری كرونا است و از اين به بعد طرفداران اين برند مى توانند محصولات مورد نظر خود را در هر زمان و مكان خريدارى كنند.

بيشتر بخوانيد:

به زودی یک راه‌ حل ضد کرونایى به کمک فعالان صنعت موتورسیکلت و دوچرخه ایران می‌ آید/ «سیکلت‌ کالا» و «سیکلت‌ بانک» راه‌ حل‌ های نوینی را برای بازاریابی و فروش ارائه خواهند کرد

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا