مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی نسخه جدید محصول «تی وی اس» با استاندارد BS6

به گزارش موتورسیکلت نیوز، دوچرخ اسپرت RR 310 پرچمدار TVS در بازار هند است و به طور مشترک توسط تی وی اس و بی ام و موتور توسعه داده شده است. قابل ذکر است که این محصول را رقیبی در برابر KTM RC 390 می دانند. این موتورسیکلت به خاطر طراحی اسپرت و همچنین عملکرد درجه یک از آن مورد توجه است و برای رعایت قوانین انتشار BS6 در اوایل سال جاری به روز شده است که این ارتقاء باعث افزایش قیمت آن شد.

در این نسخه جدید کنسول ابزار دیجیتال TFT با رنگ کامل است که اطلاعات مربوط به موتورسواری از جمله تله متری را نشان می دهد. ناوبری به نوبه خود، اطلاعیه های مهم مانند تماس های دریافتی در تلفن هوشمند خود، به لطف فناوری متصل به TVS SmarXonnect در دسترس است و چهار حالت سواری مختلف از جمله Urban ،Rain ،Sport و Track را ارائه می دهد.

کارشناسان اعتقاد دارند که تی وی اس در ترکیب رقبای خود یعنی یاماها YZF-R3، هوندا CBR500R، کاواساکی نینجا 400، کی تی ام RC390 و حتی سوزوکی GSX250R می تواند خودش را به خوبی نشان دهد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا