مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ارزان ترین و زیباترین موتورسیکلت برقی چینی به بازار آمد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، Ninebot با حمایت شیائومی به تازگی ارزان ترین موتورسیکلت الکتریکی خود را در بازار چین راه اندازی کرده است.

Ninebot C30 که در درجه اول نسل جوان را مورد هدف قرار می گیرد، رنگارنگ، سرگرم کننده و به نوعی از لحاظ فنی یک دوچرخه برقی است که به عنوان یک اسکوتر استتار شده است.

C30 یکی از جدیدترین محصولات در خانواده C e-mopeds است و از ظاهری زیبا برخوردار است. اگرچه مانند یک اسکوتر معمولی است. زیرا دارای پدال های کاربردی است و این بدان معنی است که می توانید دامنه باتری را تا آنجا که پاهای شما یاری می کند، افزایش دهید.

سرعت C30 حداکثر 25 کیلومتر در ساعت (15.5 مایل در ساعت) است که دقیقاً مانند کشورهای اروپایی، حداکثر ممکن برای عدم نیاز به گواهینامه رانندگی است. برد آن با یک بار شارژ 35 کیلومتر (22 مایل) تخمین زده می شود و باتری آن قابل جابجایی است. بنابراین می توان آن را در داخل خانه شارژ کرد.

Ninebot C30 که به تازگی راه اندازی شده به لیست موجود محصولات سری C این شرکت می پیوندد که شامل C40 ،C60 و C80 است و به ترتیب 3999 یوان (571 دلار)، 4999 یوان (714 دلار) و 5999 یوان (857 پوند) قیمت گذاری شده است.

سال گذشته، Ninebot با پشتیبانی شیائومی از دو سری جدید برای دوچرخه های برقی در چین رونمایی کرده بود؛ سری C و سری E. در میان این دو، دستگاه های سری C نیازی به گواهینامه ندارند.

قیمت Ninebot C30 حدود 3999 یوان (514 دلار) است. اما برای فروش اولیه با قیمت 2،999 یوان (428 پوند) در دسترس بود. در مورد مشخصات، از نظر حداکثر سرعت یا عمر باتری هیچ تغییری اساسی وجود ندارد و نسبت به مدل های دیگر بسیار سبک تر و جمع و جور تر است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا