مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی مدل جدید یاماها Nmax 2020

به گزارش موتورسیکلت نیوز، خبرها و عکس‌های منتشر شده نشان دهنده تغییر مدل کامل Nmax است. ظاهرا تغییرات شامل تیپ‌ها، قیمت‌ها و رنگ‌های آن باشد.

مدل جدید این محصول دارای چراغ های LED و DRL (برای روز) است و حجم آن 155 سی‌سی است.

یاماها در این سری برای راحتی راکب از یک کمک گازی استفاده کرده و دارای ترمز دیسکی در جلو و عقب موتورسیکلت و کنترل کشش مناسب است.

در صفحه ابزار چند منظور آن مواردی چون سرعت سنج دیجیتال، میزان مصرف سوخت در حالت‌های مختلف (واقعی و متوسط)، میزان درجه حرارت و دارای اطلاعات سفر توسط رایانه مسافرتی است.

در سپر جلو، محفظه سمت راست پوشیده شده است در حالی که سمت چپ کمی باز است و دارای یک سوکت برق است که موتورسواران می توانند تلفن خود را شارژ کنند.

ویژگی های فناوری جدید

Nmax چندین ویژگی پیشرفته جدید در بازارهای مختلف دارد. در نتیجه، ممکن است این موارد موتورسیکلت را گران‌تر کنند. ازاین‌رو، احتمال دارد که یاماها تصمیم بگیرد از این موارد در بعضی کشورها استفاده نکند.

اول از همه، Nmax را می توان به سیستم جدید بدون کلید مجهز کرد. این به موتورسواران اجازه می دهد تا کلیدهای خود را در جیب خود نگه دارند. این مسئله امنیت دوچرخ‌ها را، به ویژه این مدل محبوب را بهبود می بخشد.

ویژگی دیگر سیستم Stop – Start است که به طور خودکار موتور را در هنگام چراغ قرمز خاموش می کند تا بیشتر در مصرف سوخت صرفه جویی شود. این کار دوباره با یک پیچش ساده دریچه گاز برمی گردد. البته این سیستم در صورت تمایل می تواند خاموش شود.

Nmax همچنین دارای اتصال بلوتوث است که به موتورسواران امکان می دهد از طریق برنامه Yamaha به دوچرخ وصل شوند. این شامل ویژگی هایی مانند ناتیفیکیشن تلفن و پیام، محل پارکینگ، تعمیر و نگهداری توصیه شده، مصرف سوخت و اعلان نقص عملکرد است. این امکان را به موتورسوار می دهد تا در تلفن متصل پیام یا تماس داشته باشد و همچنین میزان باتری را درست روی صفحه نمایش چند منظوره دوچرخه بررسی کند. این یک ویژگی مفید است، با این حال به یک برنامه نیاز دارد. احتمال وجود دارد، موتورسواران قبلاً برنامه های دلخواه خود را برای این کارکردها داشته باشند یا تشخیص خود را برای هنگام تعمیر و نگهداری ترجیح دهند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا