مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شوک یاماها به بازار موتورسیکلت های 250 سی سی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، چند روز پیش کاوازاکی از موتورسیکلت 250 سی سی جدید خود در اندونزی رونمایی کرد. اما امروز در پایگاه های خبری موتورسیکلت در بعضی از کشورها خبری مبنی بر این که یاماها نیز در حال کار بر روی نسخه 250 سی سی جدید خود است همه را شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید:

کاوازاکى محصول جدید خود را ١٠ جولاى رونمایى آنلاین مى کند

کاواساکی زدایکس ۲۵۰ آر مدل ۲۰۲۰ معرفی شد

Kawasaki Ninja ZX-25R

شما ممکن است محصولات 250 سی سی از چهار تولیدکننده بزرگ ژاپنی (کاوازاکی، یاماها، سوزوکی و هوندا) را بشناسید. هوندا CBR250RR را داشت، یاماها FZR250 را داشت، کاوازاکی ZXR250 و سوزوکی GSX-R250 را داشتند. متأسفانه با گذشت زمان، چهار غول بزرگ صنعت موتورسیکلت تصمیم گرفتند به دلیل تقاضاها و هزینه‌ها بر روی دوچرخ های بزرگ تر تمرکز کنند.

با این حال، دو دهه بعد، کاوازاکی تصمیم گرفت با موتورسیکلت Ninja ZX-25R به بازار 250 سی سی برگردد. حال طبق گفته بعضی از منابع، یاماها ظاهراً روی یک موتورسیکلت 250 سی سی چهار سیلندر کار می کند. البته در حال حاضر هیچ تأیید رسمی مبنی بر ورود این موتورسیکلت وجود ندارد. اما، نام آن نیز از طرف کارشناسان صنعت موتورسیکلت Yamaha YZF-R25M حدس زده می شود. قابل ذکر است که از نظر تاریخی، نام “M” نسخه های برتر موتورسیکلت های یاماها را نشان می دهد.

Yamaha 250CC -4 Cylinder Bike Engine

بعد از یاماها، شایعاتی درباره هوندا نیز شنیده شده است که در حال کار بر روی موتورسیکلت 250 سی سی است. به گفته برخی منابع، احتمالا این دوچرخ با نام Honda CBR250RR-R تولید خواهد شد. گفته می شود که هوندا در حال برنامه ریزی برای رونمایی از این محصول برای سال 2021 است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا